Adios!

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Det fungerar skapligt, men eftersom man inte kan filtrera bort ljudet från motorn så får du räkna med skapligt högt ljud från vippor mm. Provade det där för några år sedan i en m20 turbo och det går an såvida man inte ska mappa i flera timmar i streckpeppe wrote:Det är en simpel lösning, och om den fungerar vet jag inte. Men man tycker att lite bättre borde man höra då man stänger ute alla andra ljud och lyssnar rakt på motorn igenom slangen.
Fast åandra sidan var jag aldrig någon kärnfysiker.
Ja, det är ju det som är problemet att man får leva med allt annat slammer, tur att det är Mattias som mappar och jag bara gasar och spelar oskyldigjohankihl wrote:Det fungerar skapligt, men eftersom man inte kan filtrera bort ljudet från motorn så får du räkna med skapligt högt ljud från vippor mm. Provade det där för några år sedan i en m20 turbo och det går an såvida man inte ska mappa i flera timmar i streckpeppe wrote:Det är en simpel lösning, och om den fungerar vet jag inte. Men man tycker att lite bättre borde man höra då man stänger ute alla andra ljud och lyssnar rakt på motorn igenom slangen.
Fast åandra sidan var jag aldrig någon kärnfysiker.
Ja han segrade utan tvekan.Nicke Nyman wrote:S2an vann, backar man in på planen i typ 80km/h och har fullt hjulspinn så vinner man... Galen kille...
OKej, då var det ni Nicke såg vid brandstationen, vi var bara 500 meter bort och tvättade bilarna innan hamnen.worre wrote:låter galet nä vi var bara dit en sväng gled runt en sväng me skylinen och så drog vi till pite igen.