De blocket jag skulle hämta i uppsala, var tyvärr skrot

De gick inte att använda. Veven va så dålig så de hade börjat käka material i blocket på axialöverfallet. Jag tänkte fan de är verkligen nån som inte vill att jag ska köra. Men det blir värre.
Åkte till örebro i går o hämtade ett block av en annan evo åkare. Fick de grattis om ja hämtade skiten bara. Tog 1.5 tim ner. Jag tänkte perfekt hinner man riva o lämna in skiten med. Men eftersom jag har så tur så kommer jag förbi kjula avfarten mot sthlm. Vad händer där? Jo mitt däck på bilen exploderar. Va fan tänkte jag. Ska ut o leta fram reservhjulet. Men det ligger inte i bilen! 2 mil till närmsta avfart.
Nu tänker jag verkligen att det är nån som inte vill att ja ska åka.
Ska jag börja ringa efter hjälp,då ser jag att batteriet på mobilen börjar bli dåligt och ingen laddare. Ringer lite polare men ingen kan komma. Till slut kommer min svärfar efter jobbet, med ett däck o lite verktyg.
Jag fick vänta 4.5 timmar innan jag fick hjälp. Tror ni då man tänkte några gånger på om man verkligen skulle hålla på med bilar eller att andra ville de?
Kom ju hem till slut och skulle riva isär blocket. Rev isär allt och de verkade se bra ut. Men innan jag rev isär så tänkte jag om man verkligen skulle riva med tanke på vilket flyt jag hade haft.
Men nu är de på borrning hos värmdö så får de förhoppningsvis på måndag. Så de verkar ju vända nu