Roobin wrote:ser skit bra ut... måste bara fråga, vart har du köpt den värme isolerande mattan? letat lite smått ett tag men inte hittat nåt vettigt...
Roobin wrote:ser skit bra ut... måste bara fråga, vart har du köpt den värme isolerande mattan? letat lite smått ett tag men inte hittat nåt vettigt...
Mvh
Tack Den kommer från summit! Men ppf har ju också som sagt
Ronnie! Fråga på kylledningarna: Kör du med stumma motorfästen? Eller hur mycket flex är det i silikonslangen? Räcker det för att ta upp motorrörelserna när man står på max med bilen?
Tack så mycket!
Dom flexar nog rätt så mkt, har ganska mkt spel mellan kylrörena och kylaranslutningarna så där finns ju lite flexmån också. Kylaren sitter inte helt stumt den heller Men helt 100 är jag inte, så lite koll måste man nog ha på det
Nu har jag börjat koppla lite el. Men måst ha tag i mer krympslang innan jag kan fortsätta. Ganska skoj att pyssla med el Sen är det bara spridare, kam och vev trigger som fattas så ska den väl förhoppningsvis hoppa igång Siktar på att ha den uppstartad tills maj Suger lite att man jobbar på båt ibland eftersom man är så mkt borta Bilder kommer så fort jag kommer ihåg kameran.
Jo de händer ronnie som e seg på att updatera, bakvagnen för han på blästring i skrivande stund. Elen är så gott som klar förutom tändspolarna. Det tar sig kanske
Joo som sagt händer det nog en del även fast jag inte uppdaterar Insug och tryckrör är på pulverlack, så kanske man får lite finnish under huven Ska bli roligt att se resultatet. Elen är så gott som klar, bara 4 tändspolar och fläkten kvar att koppla in Satsar hårt på att ha igång den innan juni! Kan bli tajt men vi får se
Bakvagnen är som sagt på blästring, efter det ska jag byta hjullager i den. Ser inte fram emot det. Hur jävligt är det att byta dom? (m5 bakvagn)
Inga bilder att uppdatera med pga söndersupen kamera Ska försöka låna en tills nästa vecka. Far på jobb idag så blir inget gjort på en vecka igen. Men kan bjuda på lite bilder från maskin på Amorella där jag tillbringar varannan vecka