Kör också 2 takt...eller körde....numera står den bara i garaget och skäms!
Även den skulle behöva sig en omgång fattigmanstrim.
En gammal"Qvarna" WR360
Dont like my Driving,mail me at:
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"
Får väl köre lite mä kompisens reggade husaberg 501 om ja vågar
Annars får ja sno brorsans husqvarna 125 motard. 42hk på bakhjulet reggade med 15kw i motorn
Har svårt å tro att han skulle ha 42hk på hjulet, dom absolut värst 144cc crossarna har cirka 41-42, å de e på 144cc. nu snackar vi absolut det värsta, Husqvarnas vm hojar i enduro ligger på ca 40 på hjulet med 125cc.
jag är kass på att få upp bilder. men själv åker jag en vit kawa 250f 08a
Hgs rör, Hotcams kammar Högkomps kolv. få se hur den går å hur den håller! skulle haft någon som kan porta toppen, de är ju där effekten finns
Christoffer Högås wrote:jag är kass på att få upp bilder. men själv åker jag en vit kawa 250f 08a Hgs rör, Hotcams kammar Högkomps kolv. få se hur den går å hur den håller! skulle haft någon som kan porta toppen, de är ju där effekten finns
Stilig.
Det är kammarna som ger effekt, portning på en org cyckel ger ca 1-1,5hk, avgas å kammar kan ge upp till 5hk.
Christoffer Högås wrote:jag är kass på att få upp bilder. men själv åker jag en vit kawa 250f 08a Hgs rör, Hotcams kammar Högkomps kolv. få se hur den går å hur den håller! skulle haft någon som kan porta toppen, de är ju där effekten finns
Jepp,, eller is är väl huvudsyftet, lättsvängd och brutal effekt är målet den är lite längre framskriden än bilden visar, ska lämna iväg ramen för tigsvets inom kort och börjar samtidigt helrenovera/optimera motorn.