Action bild på min hojpa. Ktm sxf 450-06, TOK slut bak däck så det är slut på vinter körningen nu
Har fått nya dekaler,styre,handtag,broms/koppling,riktad kylare, nya styrfästen,riktad bakram sedan en vurpa med dubbel volt för två helger sedan
Nicklas Florén
Nissan Navara 3,0-13
Porsche 997 Carrera RS-08
Chevrolet Camaro Z06-67
Alfa Romeo 1750 Gtv -70
Bmwandreas wrote:Körde 2t förra säsongen. Men det saknas pulver för att hänga med i sanden när man inte är proffs
Eller ladda utihelvete =) alltid kört 2t innan, men prova min morbros kawasaki 450f -08 för ett tag sedan, fan släppte av lite i en kurva och höll på att flyga över styret. trivs bäst på 2t. lite vildare
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
jag e ruggugt nöjd men min 250f, riktigt bra allroundhoj... åker fortast med den i skogen, 450 blir för mycket att hålla i för mig, 250 2t blir mycke ketchup... Tycker den e riktigt lättkörd på crossbana oxå, är väl när man latjar me polarna på nån åker, typ stubbrace som man saknar effekt... då skulle det vara skoj med en 240 2t eller mer
den enda nackdelen med 250f som jag märkt är att man tar ut mycket av hojen så den slits fort... mycke pengar går på underhåll av motorn... men men skoj är det!!