BMW M3 E92 kompressor (upd. ljudprova+bilder 21.2 )
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Vi får se...Vision79 wrote:tror ni K-sport bromsarna är bättre än orginal? skulle jag aldrig byta bort...min erfanhet är att dom "duger" på gatan men suger fett på bana, men det återstår att se, uppgraderar ni till riktiga belägg eller kör ni K-sports?


Tuning is not a crime, it´s fun!
Fuel cell i bilen,sitter som et skot

Litt justering av dekoren på taket..

Da er K-sport bremsene kommet, 380mm bremskiver med 10 stemplet caliper foran. Caliperen skulle egentlig ha vært i BMW Performance gul farge, men ble litt mye ekstra jobb på fabrikken for kun å lage 1 gult bremsekit.
Men har da fått med GS bildeler logoen




Litt justering av dekoren på taket..

Da er K-sport bremsene kommet, 380mm bremskiver med 10 stemplet caliper foran. Caliperen skulle egentlig ha vært i BMW Performance gul farge, men ble litt mye ekstra jobb på fabrikken for kun å lage 1 gult bremsekit.
Men har da fått med GS bildeler logoen



Tuning is not a crime, it´s fun!
NejHellas wrote:Helvete vilka feta bromsar!!! Men ska inte skivan vara åt andra hållet?

Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Noen bilder tatt på Lillestrøm(Oslo) i dag på messeanlegget. Er greit med ljud
Utrolig fett når enn sitter i bilen :headbang:




380x32mm bremseskive med 10 stemplet bremse caliper


Baksetet er byttet ut
BUR KOMMER!!!

FIA godkjente 3" belter

Tallene snakker for seg selv...


Disse skal sitte der pila er på tegninga under







380x32mm bremseskive med 10 stemplet bremse caliper


Baksetet er byttet ut


FIA godkjente 3" belter

Tallene snakker for seg selv...


Disse skal sitte der pila er på tegninga under


Tuning is not a crime, it´s fun!