BMW M3 E92 kompressor (upd. ljudprova+bilder 21.2 )
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Vision79 wrote:tror ni K-sport bromsarna är bättre än orginal? skulle jag aldrig byta bort...min erfanhet är att dom "duger" på gatan men suger fett på bana, men det återstår att se, uppgraderar ni till riktiga belägg eller kör ni K-sports?
Vi får se... Vi bruker de produktene vi selger selv, men vi upgraderer til K-sport Racing klosser. De kan sidestilles med Ferodo DS2500
Tuning is not a crime, it´s fun!
Fuel cell i bilen,sitter som et skot
Litt justering av dekoren på taket..
Da er K-sport bremsene kommet, 380mm bremskiver med 10 stemplet caliper foran. Caliperen skulle egentlig ha vært i BMW Performance gul farge, men ble litt mye ekstra jobb på fabrikken for kun å lage 1 gult bremsekit.
Men har da fått med GS bildeler logoen
Litt justering av dekoren på taket..
Da er K-sport bremsene kommet, 380mm bremskiver med 10 stemplet caliper foran. Caliperen skulle egentlig ha vært i BMW Performance gul farge, men ble litt mye ekstra jobb på fabrikken for kun å lage 1 gult bremsekit.
Men har da fått med GS bildeler logoen
Tuning is not a crime, it´s fun!
Hellas wrote:Helvete vilka feta bromsar!!! Men ska inte skivan vara åt andra hållet?
Nej
Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Noen bilder tatt på Lillestrøm(Oslo) i dag på messeanlegget. Er greit med ljud Utrolig fett når enn sitter i bilen :headbang:
380x32mm bremseskive med 10 stemplet bremse caliper
Baksetet er byttet ut BUR KOMMER!!!
FIA godkjente 3" belter
Tallene snakker for seg selv...
Disse skal sitte der pila er på tegninga under
380x32mm bremseskive med 10 stemplet bremse caliper
Baksetet er byttet ut BUR KOMMER!!!
FIA godkjente 3" belter
Tallene snakker for seg selv...
Disse skal sitte der pila er på tegninga under
Tuning is not a crime, it´s fun!