Erneland wrote:Mitt bilköp är så likt men ändå så olikt den vite (det dära förstod jag inte ens själv).
du får visa den här oxå sen.
Ja nu har Besten från Alpina anlänt!
Denna bilen fick jag åka en tur med för nästan 10 år sedan. Nu, med en ägare i mellan.. så äger jag bilen!
Men dra åt helvete!!! jag är inte den som brukar bli avundsjuk men just nu vill jag bara slita håret av mig pga avund!!! GAAH vilken dröm! får man fråga vad den kostade? pma om du inte vill lämna ut det offentligt! snälla låt mig ärva den
Erneland wrote:Mitt bilköp är så likt men ändå så olikt den vite (det dära förstod jag inte ens själv).
du får visa den här oxå sen.
Ja nu har Besten från Alpina anlänt!
Denna bilen fick jag åka en tur med för nästan 10 år sedan. Nu, med en ägare i mellan.. så äger jag bilen!
Men dra åt helvete!!! jag är inte den som brukar bli avundsjuk men just nu vill jag bara slita håret av mig pga avund!!! GAAH vilken dröm! får man fråga vad den kostade? pma om du inte vill lämna ut det offentligt! snälla låt mig ärva den
Nja, men storleksordningen stämmer med mobile.de. Skulle inte sälja min om jag så blev erbjuden en halv miljon, kanske för en hel dock
Beställt nya stripes och letar efter fina stötfångare och sedan kommer inredningen att bytas mot en riktig alpinainredning (påväg från Finland i veckan förhoppningsvis).
Alpinan kommer också att hänga i närheten av glassbåten i sommar
PS! Bilden bort-quotad.. så att folk med 36.6k modem också kan följa tråden Skämt åsido. Självklart skall icke bilder visas om och om igen.
Last edited by Erneland on 27 Jan 2009, 22:54, edited 5 times in total.
erneland, vi får åka ner till glassbåten och visa zlatan och chippen att bilar från 80-talet kan dräpa deras f430 cabbar. får ta touringen i värsta fall.