okok,, på vilket sätt ät den moddad? sugen på att skaffe en till min bil..BRUZZE wrote:ja lätt moddad.SebastianV wrote:BRUZZE>> Är det en alpina plog på den?
Bilder: Hur ser din BMW ut?
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
- SebastianV
Sebastian Westman
070-2719867
Krull_874@hotmail.com
------------------------------------
cut it twice...its still too short
Bmw E30 325 Turbo -90 -R.I.P-
070-2719867
Krull_874@hotmail.com
cut it twice...its still too short
Bmw E30 325 Turbo -90 -R.I.P-
ser jääsig utRoobin wrote:Min fina e28, som nu mer farsan fått

jaså så du har gett bort den till far??
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
Garaget
BMW M5 3.8 E34 1993 Daytonaviolett
Projekt, 8cm breddad BMW E21 Busbil på gata
Crafted at BMW M
Garaget
TackFalck wrote:ser jääsig utRoobin wrote:Min fina e28, som nu mer farsan fått
[img]http://www1.garaget.org/archive/12/11442/94855/94855-887449.jpg![]()

Japp, han har en bra son hehe

Audi S2 2,5 liter - 800whp?
VR Motor Stockholm AB
Robin Raita
VR Motor Stockholm AB
Robin Raita
haha ja han lär ha detRoobin wrote:TackFalck wrote:ser jääsig utRoobin wrote:Min fina e28, som nu mer farsan fått
[img]http://www1.garaget.org/archive/12/11442/94855/94855-887449.jpg![]()
Japp, han har en bra son heheden e faktiskt jäkligt fin

/// Falck
Crafted at BMW M
Garaget
Crafted at BMW M
Garaget
Men dra åt helvete!!! jag är inte den som brukar bli avundsjuk men just nu vill jag bara slita håret av mig pga avund!!! GAAH vilken dröm! får man fråga vad den kostade? pma om du inte vill lämna ut det offentligt! snälla låt mig ärva denErneland wrote:Ja nu har Besten från Alpina anlänt!bullen! wrote:du får visa den här oxå sen.Erneland wrote:Mitt bilköp är så likt men ändå så olikt den vite(det dära förstod jag inte ens själv).
![]()
Denna bilen fick jag åka en tur med för nästan 10 år sedan. Nu, med en ägare i mellan.. så äger jag bilen!

ja dom där e fan sjukt balla!Erneland wrote:Ja nu har Besten från Alpina anlänt!bullen! wrote:du får visa den här oxå sen.Erneland wrote:Mitt bilköp är så likt men ändå så olikt den vite(det dära förstod jag inte ens själv).
![]()
Denna bilen fick jag åka en tur med för nästan 10 år sedan. Nu, med en ägare i mellan.. så äger jag bilen!
säg till när du känner att du måste bli av me den

Nja, men storleksordningen stämmer med mobile.de. Skulle inte sälja min om jag så blev erbjuden en halv miljon, kanske för en hel dockJimmyA wrote:Men dra åt helvete!!! jag är inte den som brukar bli avundsjuk men just nu vill jag bara slita håret av mig pga avund!!! GAAH vilken dröm! får man fråga vad den kostade? pma om du inte vill lämna ut det offentligt! snälla låt mig ärva denErneland wrote:Ja nu har Besten från Alpina anlänt!bullen! wrote: du får visa den här oxå sen.![]()

Beställt nya stripes och letar efter fina stötfångare och sedan kommer inredningen att bytas mot en riktig alpinainredning (påväg från Finland i veckan förhoppningsvis).

Alpinan kommer också att hänga i närheten av glassbåten i sommar

PS! Bilden bort-quotad.. så att folk med 36.6k modem också kan följa tråden

Last edited by Erneland on 27 Jan 2009, 22:54, edited 5 times in total.
Sluta citera bilder!
Inget skoj att se samma bild på 300 sidor i tråden. Peppe har sagt det förut så sluta med det.
Mvh Mathias
Inget skoj att se samma bild på 300 sidor i tråden. Peppe har sagt det förut så sluta med det.
Mvh Mathias
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com