jo vars de ela göttjocke_e30 wrote:Bra att det händer nått åt digSka jag slänga ut ditt block i snön hehe

Jag tror nog att den rackarn trivs bättre inne i garaget;) inga sånna hotelser nu

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Du får helt enkelt välja E85 och sen ladda på så mycket det bara gårP3kka wrote:Va det är original va inte så intressant just nu. Utan vilket komp är lagomt på ca 1.5-1.7 bar på Bensin resp E85?? (kommer troligen använda E85)
Jag vet inte än, troligen via en lärare på industri.Resgard wrote:Du får helt enkelt välja E85 och sen ladda på så mycket det bara gårP3kka wrote:Va det är original va inte så intressant just nu. Utan vilket komp är lagomt på ca 1.5-1.7 bar på Bensin resp E85?? (kommer troligen använda E85)Ska Gubben i Gagnef fixa packning?
Behöver du ens sänka kompen för den effekten du ska ha om du väljer E85P3kka wrote:Jag vet inte än, troligen via en lärare på industri.Resgard wrote:Du får helt enkelt välja E85 och sen ladda på så mycket det bara gårP3kka wrote:Va det är original va inte så intressant just nu. Utan vilket komp är lagomt på ca 1.5-1.7 bar på Bensin resp E85?? (kommer troligen använda E85)Ska Gubben i Gagnef fixa packning?
8.5:1 komp låter de vettigt på E85??
Ja jag vet inte, men nästan 10:1 är väll lite väl mkt? 8.5-9???Resgard wrote:Behöver du ens sänka kompen för den effekten du ska ha om du väljer E85P3kka wrote:Jag vet inte än, troligen via en lärare på industri.Resgard wrote: Du får helt enkelt välja E85 och sen ladda på så mycket det bara gårSka Gubben i Gagnef fixa packning?
8.5:1 komp låter de vettigt på E85??