jocke_e30 wrote:Bra att det händer nått åt dig Ska jag slänga ut ditt block i snön hehe
jo vars de ela gött
Jag tror nog att den rackarn trivs bättre inne i garaget;) inga sånna hotelser nu
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
P3kka wrote:Va det är original va inte så intressant just nu. Utan vilket komp är lagomt på ca 1.5-1.7 bar på Bensin resp E85?? (kommer troligen använda E85)
Resgard wrote:P3kka wrote:Va det är original va inte så intressant just nu. Utan vilket komp är lagomt på ca 1.5-1.7 bar på Bensin resp E85?? (kommer troligen använda E85)
Du får helt enkelt välja E85 och sen ladda på så mycket det bara går Ska Gubben i Gagnef fixa packning?
P3kka wrote:Resgard wrote:P3kka wrote:Va det är original va inte så intressant just nu. Utan vilket komp är lagomt på ca 1.5-1.7 bar på Bensin resp E85?? (kommer troligen använda E85)
Du får helt enkelt välja E85 och sen ladda på så mycket det bara går Ska Gubben i Gagnef fixa packning?
Jag vet inte än, troligen via en lärare på industri.
8.5:1 komp låter de vettigt på E85??
Resgard wrote:P3kka wrote:Resgard wrote:P3kka wrote:Va det är original va inte så intressant just nu. Utan vilket komp är lagomt på ca 1.5-1.7 bar på Bensin resp E85?? (kommer troligen använda E85)
Du får helt enkelt välja E85 och sen ladda på så mycket det bara går Ska Gubben i Gagnef fixa packning?
Jag vet inte än, troligen via en lärare på industri.
8.5:1 komp låter de vettigt på E85??
Behöver du ens sänka kompen för den effekten du ska ha om du väljer E85