
tomten kom tidigt... inte så vanliga prylar här på ppf forumet så får se om någon kan lista ut vad det är ens


Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
jovars, 5bult runtom sedan länge nu.ecm_z28 wrote:trevligt linus
har du 5bult nu eller är inte allt klar ännu?
Millway.se säljer. Jättetrevlig kille!Cossy Calle wrote:Vart handlade du lagren?
är ute efter något sådant till min.
Mvh Calle
nä inga kofångare :/Amplify wrote:jovars, 5bult runtom sedan länge nu.ecm_z28 wrote:trevligt linus
har du 5bult nu eller är inte allt klar ännu?Förresten, jag har inte skänkt bort någon kofångare till dig va? Hittar fan inte främre kofångaren och har en polare som skulle ha användning för den hehe.
Du har inga länkarmar liggandes och skräpar?
Har nu monterat coiloverserna och allt runtomkring i väghållningssvängen. (justerbara topplagringar, excentiskt bakre stötdämparlager osv...)
kan medela att kapa och slipa bort original fjädertallricken = skitgöra!
Skall även höra med SFRO vad dom tycker om dropstops.
Förövrigt, Bilsteindämparna får GE motorsport prylarna som satt på att framstå som Toys'R'Us! :]
xelerator sponsrar med skärmrullare så lär valsa skärmarna inom en snar framtid också men det börjar ta slut i kassan så får se hur det blir med lackering i december, kanske måste skjuta på det.
Millway.se säljer. Jättetrevlig kille!Cossy Calle wrote:Vart handlade du lagren?
är ute efter något sådant till min.
Mvh Calle
Amplify wrote:valsning urartar till breddning. Försöker göra min egna tolkning på hur man kan bredda dessa bilar och räknar med som minst 2cm bredare på varje sida. Touring/sedan är inte så enkelt att bredda iomed dörrn sitter så satans nära men tycker mig ha ett bra designkoncept för det hela. Är dock nog mer designörd än metallarbetare så blir spännande att få fram resultatet jag fantiserat ihop i mitt huvud.
Bilder får ni inga, vill ju inte förstöra spänningen
coolt som fasen!bullen! wrote:Amplify wrote:valsning urartar till breddning. Försöker göra min egna tolkning på hur man kan bredda dessa bilar och räknar med som minst 2cm bredare på varje sida. Touring/sedan är inte så enkelt att bredda iomed dörrn sitter så satans nära men tycker mig ha ett bra designkoncept för det hela. Är dock nog mer designörd än metallarbetare så blir spännande att få fram resultatet jag fantiserat ihop i mitt huvud.
Bilder får ni inga, vill ju inte förstöra spänningen
jag har oxå planer på breddning trots touring. inte m3 dock, snarare "avesta" fast man får ta med sig bakdörren oxå.
det är för att kunna ha en låg bil med frigång om man ska ha riktiga däck. inget för syns skull.Amplify wrote:coolt som fasen!bullen! wrote:Amplify wrote:valsning urartar till breddning. Försöker göra min egna tolkning på hur man kan bredda dessa bilar och räknar med som minst 2cm bredare på varje sida. Touring/sedan är inte så enkelt att bredda iomed dörrn sitter så satans nära men tycker mig ha ett bra designkoncept för det hela. Är dock nog mer designörd än metallarbetare så blir spännande att få fram resultatet jag fantiserat ihop i mitt huvud.
Bilder får ni inga, vill ju inte förstöra spänningen
jag har oxå planer på breddning trots touring. inte m3 dock, snarare "avesta" fast man får ta med sig bakdörren oxå.
Men måste fråga, är det mestadels föratt få plats med större ostar eller finns det några estetiska önskningar i det hela? Skickar dig ett PM med ett tips på hur du kan tjäna utrymme innåt då jag misstänker att du mestadels är ute efter lite bett iomed den överdimensionerade effekten i din pulka.
jopp, var i oxelösund å hämtade denna "99% rostfria" *skratt* skapelse.JErngren wrote:måste fråga. Du har inte köpt den bilen här nere ifrån Nyköping? Bilen med fälgar, modell och även bakrunden på bilden känns sjuk mycket igen.