Info om Säljare/Köpare

Sälj dina trimdelar

Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast

Dahlstrom

Post by Dahlstrom »

Säljare: RoDe Köpare:Jag (5/5)
Köpt 6 spridare, k27 turbo. Betalade i förskott, grejerna skickades på en gång när pengar sattes in

Säljare:Nisse977 Köpare: Jag (5/5)
Köpte vippor, skickades på en gång. Betalade i efterskott

Säljare: Suddis Köpare: Jag (1/5)
Köpte m21d24 vev, betalade i förskott i slutet av juni. Fick veven i november
Last edited by Dahlstrom on 19 Nov 2008, 21:25, edited 1 time in total.
Mathias Dahlström, 076-57 29 735

e21 323 -79 Räserbil
e12 525 -77 Finbil
e46 330xi turbo, 725hk
Bäckis
Admin

Post by Bäckis »

Någon som känner Suddis? Är ju massa Pitefolk här som kanske skulle åka till Öjebyn och hämta den där veven.

Jag bannar honom från forumet om inte vevn är framme den här veckan. Kom ju även med bortförklaringar och blev sur när jag nämnde det här ärendet för någon vecka sen, och ändå är den där veven inte skickad.
M3:an 2008:

10.18@233.6

Touringen 2009:

10.73@217.5

M-tech 1 E30 2010:

11.56@199.12

E21 racebil 2011 "In the 7s"

7.88@285

Det kan man kalla trendbrott!

-------------------------------------------------------

070-7318090
jimmys

Post by jimmys »

Hollizini wrote:Handla aldrig av "jimmys", ser gjärna att nån raderar idioten från forumet då han 2 gånger sagt att han ska skicka min motor men sen inte gjort det, han har påstått allt från att han har hjärnskakning till massa annat otroligt, först trodde jag han men nu skiter jag i det, ska för övrigt polisanmäla nu, bullen!, visst hade du en direktlänk?

Vill inte ha nån motorn som den plantan har haft, men mina 22xx:- ser jag gärna att kommer tillbaka då jag är mitt inne i en flytt och behöver stålar till en ny tv.

Mvh.

är du bättre själv? du har inte svarat på mina sms på 4 dagar eller pm heller! du lova att du skulle sätta in pengarna som var kvar så fort du hämtat ut motorn.

¨så va har du för ursäkt?

sen kan nån moderator radera mitt konto så fort jag fått mina resterande pengar!!!!!!!!!!
jeenz

Post by jeenz »

Riickard wrote:Köpare: Jag

Säljare: Jeenz

Betalade i förskott och fick paketet dagarna efter, betalade in frakt summan efter att han skickat paketet så vi skulle se vad de blev.
Väldigt smidigt!

5/5 i betyg!

Säljare: Jag
Köpare: Riickard

Skit smidig affär, jag ville ha betalt i förskott då jag inte tåls att bli lurad igen via nätet och riickard gick med på detta utan något snack om saken, fick in pengarna på kontot, jag skickade paketet och riickard förde över pengarna för frakten inga problem alls, mycket trevlig kille.

5/5 i betyg, 4/5 åt mig själv då jag glömde handboken men jag skickade denna i efterhand vilket riickard inte hade något emot skönt nog :)

/jenz
Unlimited drifting
-------------------------------
Engdahl Motorsport
http://www.spridare.com" onclick="window.open(this.href);return false;
x-iting cars Uddevalla
coffe.dk
Caravan Mill AB
Redline Racing
Five Star Racing
http://www.simpsonshop.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.joblineume.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Braxen

Post by Braxen »

Säljare: patte
Köpare: jag
Köpte en motor, och den paketerades och skickades efter överenskommelse.
Betyg: 5/5

Säljare: jag
Köpare: NickeNyman
M20B23motor i delar skickades iväg, och har inte hört något sedan dess.
Betyg: 0/5
Och jag sätter även ett betyg på mig själv i den affären till 3/5, då jag inte hittade oljepumpen, kamdrevet och några småsaker då den skickades. Men detta påpekades direkt och jag letade sedan reda på allt, men var inte så sugen att skicka något igen innan man fick betalt för den första leveransen.
P.Herrdahl

Post by P.Herrdahl »

jimmys wrote:
Hollizini wrote:Handla aldrig av "jimmys", ser gjärna att nån raderar idioten från forumet då han 2 gånger sagt att han ska skicka min motor men sen inte gjort det, han har påstått allt från att han har hjärnskakning till massa annat otroligt, först trodde jag han men nu skiter jag i det, ska för övrigt polisanmäla nu, bullen!, visst hade du en direktlänk?

Vill inte ha nån motorn som den plantan har haft, men mina 22xx:- ser jag gärna att kommer tillbaka då jag är mitt inne i en flytt och behöver stålar till en ny tv.

Mvh.

är du bättre själv? du har inte svarat på mina sms på 4 dagar eller pm heller! du lova att du skulle sätta in pengarna som var kvar så fort du hämtat ut motorn.

¨så va har du för ursäkt?

sen kan nån moderator radera mitt konto så fort jag fått mina resterande pengar!!!!!!!!!!

Lungna ner dig, tänkte bara leka av mig lite och va iskall och inte svara på ett tag så du blir lite het i kläderna så du inser att det inte är så kul att sitta på träpallen när nån annan bollar med både ens pengar och grejjer.
Fyra dagar? Du verkar inte frisk, har alla sms kvar och det första du skickade som jag inte svarat på skickade du igår och det enda PMet du skickat kom idag. Du verkar överdriva bara för att få folk att tro dåliga saker om mig.

Så varför får inte jag ställa till det lite för dig när du fick handpenning i mitten på Augusti (har datum nerskrivet i almanackan på jobbet) och skickade motorjäveln förra veckan. Igentligen borde jag kräva dröjesmålsränta på 1000:- (resterande pengarna) för att du helt och hållet bara skitigt i att skicka min motor som jag betalat 66% på i handpenning.
Är du riktigt dryg så kan du få dina pengar lagom till Februari så kan du få se hur kul det känns.

Paul Herrdahl, 0730649656, madein36@hotmail.com
TIG svetsare.
Audi S/RS
pelko

Post by pelko »

Ta vidare diskussion via PM eller liknande så slipper man sandlåde-nivån där man skriker på varandra :)

Man kan utav era inlägg läsa hur affären har genomförts och det är ju trådens budskap, att folk ska se hur andra hanterar sina affärer.

Mvh Mathias
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
jimmys

Post by jimmys »

asså. du håller ju inte ditt ord heller. du lova att sätta in pengar så fort du hämta ut motorn? fick låna pengar för att skicka. som jag sa till dig. skit samma ska ha pengarna på mitt konto på måndag senast!
pelko

Post by pelko »

jimmys wrote:asså. du håller ju inte ditt ord heller. du lova att sätta in pengar så fort du hämta ut motorn? fick låna pengar för att skicka. som jag sa till dig. skit samma ska ha pengarna på mitt konto på måndag senast!

Ta det via PM.

Mvh Mathias
Roobin

Post by Roobin »

Säljare : _Kalle_ tror jag att hans namn e här på forumet :roll:
Köpare : Jag

5/5

inge problem även fast han själv inte var tillgänglig, så han ordna att hans mor kunde ta emot mig o avsluta affären..

Tack o bock :D
Beemer325turbo

Post by Beemer325turbo »

Säljare: _KALLE_ Köpare: jag (5/5)
Skulle köpa enbart turbo blev även grenrör, dp, wg och soppapump.. :D
Satte in pengar i förskott och han skickade grejorna. inga problem

Säljare: RoDe Köpare jag (5/5)
Köpte spridare. Satte in pengar i förskott och han skickade dem när pengarna hade kommit. Smidigt :D
pelko

Post by pelko »

Köpare: Jag
Säljare: R.Ivars

Köpte en catchtank. Skickades igår, kom fram idag. Mycket välpackat.

6/5 :D

Mvh Mathias
Fido85

Post by Fido85 »

har handlat via bmwfredde 1 gång och det gick smidigt...eller jag var bara förmedlare och inget annat....3/3
Mvh Christoffer
Tel:+358504210611
Fredriktak

Post by Fredriktak »

Säljare: Schniff

Köpte en bakplåt till min E30. Den va "bra" paketerad och har inget att klaga på. Mkt smidig affär, betalade i förskott. Inga problem, han skickade plåten samma dag jag förde över pengarna.

Betyg: 5/5
BMW 318iS 16v -90
Golf GTi Turbo -87 310hk @ 1.4bar Säljes! Smidd maskin.
peppe
Moderator

Post by peppe »

Nu vill inte jag behöva rensa tråden igen.

Alla som skriver, kan ju tänka sig före lite. Hur arg man än är. Och ni som vill svara på kritik, gör då för fan det på ett sakligt och moget sett.

Det här är ingen jvla chatt, så känner ni att ni vill reda ut affären så finns det ljuvliga knappen som heter "PM".

Mvh
moggemx

Post by moggemx »

Säljare: Salle
Hur gick det: Gick väldigt smidigt, Bra kille att göra affärer med, Håller verkligen vad han lovar! 8) Tummen upp!

Betyg: 6/5
TED

Post by TED »

Köpare: RasmusD Säljare: Jag 5/5
Köpare: Tykoo Säljare: Jag 5/5

Bra att ha å göra med!

Mvh TED
- www.matarservice.se - info@matarservice.se - Phone: +46(0)70-4074444 -

- REPARATION AV PIXELFEL BMW E38 / E39 / E53 / RANGE ROVER VOGUE / MB C+E KLASS / SAAB SID -
Post Reply