en ganska elak historia...eller rättare sagt två.... men det gillar vi
den ena handlar om en gammal vän peter som alltid somnade när han var full... han hade även en tendens till att bli ganska otrevlig mot allt och alla när han hade fått några för mkt innan för västen...
så en kväll när han hade somnat efter ha varit lite sådär otrevlig mot folket på festen så tyckte vi att det var dax att ge han en liten läxa
så vi klädde helt enkelt av han naken å tog lite härliga foton på han i olika roliga ställningar...
allt som timmarna gick så blev vi än hel del fullare och kom på bättre och bättre ideér....
-ska vi lägga han i fosterställning och köra upp en matsked i röven på han?
- ja fan det gör vi : sa dom andra skit impade av idén
eftersom vi tyckte att det var lite bögigt så kallade vi på en tjej som fick göra det
efter lite uppvärming av fisringen med en liten sked så slank den stora skeden in... men den jävlen insisterade hela tiden på att fisa ut fanskapet, så efter ett tag tycktes den in och tejpades fast...
killen var INTE glad när han vaknade .... han blev galen som en hallandsås kossa
En annan historia är om min kompis lindekrantz... numera känd som nakenkrantz eller onanisten...
får väll börja med att beskriva killen... .. kort...tjock... rödhårig.. alltså har han inte haft det lätt i sina dagar ... men han är en jävel på att dricka sprit... han var även en jobbig stöddig jävel när han fick i sig några glas för mkt... så jag tyckte att en läxa var på sin plats...
vi partajade ganska hårt och alla började bli ganska fulla ....alla utan lindekrantz... han är ju nästan immun mot sprit den lilla feta jävlen...
nu skulle jag sätta dit han... jag tog in två bringare och två snapsglas... den ena bringaren gav jag till herr rödtopp , hanns innehöll sprit ... min innehöll vatten
-nu jävlar ska vi supa nicklas...
-ha ha ja det kan vi göra
vi snapsade och snapsade och snapsade lite till... nu började jag få ont i magen av allt jävla vatten... och Nicklas tuppade av till slut...
då tyckte vi att det skulle vara ganska roligt att näcka han och gömma allt man kan skyla sig med och se hur han reagerade när han vaknade..
så vi plockade bort mattor , gardiner , handdukar mm mm så det gjorde vi helt enkelt
han vaknade 2 timmar senare och pratade ett språk jag aldrig hört innan och fattade inte vad han ville ha sagt... men när han började dra i snoppen och ylade samtidigt så fattade jag att antingen var han kissnödig eller så var det ett parningsrop, jag hoppades på det förstnämd aoch släppa in han på skithuset...
- du får klara resten själv
- BLUU BLÄÄ RUSKA STUSKA PITTA
- ja du gör som du själv vill
stänger dörren , hinner 2m sen dunsar det till..
- va fan e det nu då?!?!
öppnar dörren.. då har mr dyngrak satt sig sidan om skithusstolen mitt i kattlådan... å kissade rakt upp i luften.. missade precis ansiktet...-fan oxå... men vilket jävla tryck i bitarna han hade.. måste varit jäkligt nödig...
spolar av han lite schysst med duschslangen ... vilket han inte uppskattade av nån konstig anledning?.. hjälper han upp och ut ur toaletten, tappar fanskapet i hallen där han blir liggande på rygg som en strandad säl....
går in och blandar en grogg , när jag hör hur tjejerna fnittrar ute ifrån hallen... går ut och tittar, där ligger nicklas med praktstånd, fortfarande på rygg... å tokrunkar... i otakt desutom....
- För helvete nicklas skärp dig!!
då tittar han på mig med en blick som bara en kraftigt utvecklingsstörd kan ge en... å skrattar å saglar... å ger ifrån sig konstiga ljud, samtidigt som han drar i skinnet, i otakt !!
vi lämnar nicklas och hanns ihärdiga runkade och går in och dricker lite grogg... efter ett bra tag så ringer det på dörren... det är tidningsbäraren...
- Ni får nog ta in er kompis som ligger naken i trappan
den jävlen hade lyckats rymma!!
tittar ut över budets axel och säger... - vem fan e han? han ser ju inte klok ut..
sen stänger jag dörren... varpå det jobbiga budet ringer på igen och stör mitt festande och säger att han kan hjälpa mig in med han...
- okey då... han kan få sova ruset av sig här... men jag känner inte han säger jag å garvar lite...
nicklas vaknar sent på eftermiddagen, naken i hallen... och frågar va fan som hänt...
- du blev helt galen igår och strippade hej vilt för tjejerna och sommnade i hallen
- nää fy fan
- jo det är sant
han frågande även vart den fast torkade kattbajsen på hans balle kommit ifrån...
ingen aning sa jag..
han fick ju såklart reda på sanningen efter ett tag...
Mvh Matte