Nu ska jag bli nykterist.

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
Christian.N

Post by Christian.N »

cerveza wrote:
Thörn wrote:när man är så dyng att man inte kan hantera basic kroppsfunktioner som tarm/urin är inte det snudd på medvetslöshet då? :shock:

Spytt har man ju gjort men alltid med intakt tarmfunktion, däremot dagen efter kan det hända att man knaprat imodium.

... vet iaf att polaren vart jävlig dyngad å satt på skithus stolen å skulle lägga en kabel, när han helt plötsligt var tvungen att spy..

han reste sig upp och sprang bort till badkaret å lutade sig över det å kalvade som fan... samtidigt tappade han kontrollen över fisringen å sket å pissade ner hela golvet, halkade i skiten å somnade mitt i dyngan.. hanns föräldrar och flickvän vart jäkla impade när dom hittade han på detta makabra sätt på förmiddagen 8)

Haha hur fan lyckas man :P
Enköping, 073-3104393
cerveza

Post by cerveza »

vet inte riktigt ...har frågat han om saken men han blir bara putt å säger att det minnsan kan hända vem som helst :roll:
peppe
Moderator

Post by peppe »

Detta är ju bästa tråden igenom tiderna..

Jag har fler historier men jag ska nog sitta på dom ett tag...
balobas

Post by balobas »

tror de va olof palme eller nån annan politiker som en gång sa:
-moderat politik är som att skita på sig - först jävligt behagligt
- sen jävligt obehagligt..
Jonis

Post by Jonis »

suddis wrote:hahaha, pdol i sommras söp jag och en kompis oss helt borta, skulle gå till jens han hade husvagnen på campingen när jag kommer dit så snackar jag lite med han sen letar jag nått å dricka slutade med att jag drack t-sprit å det roliga det finns på film :P mådde inte bra dagen efter :S kommer inte ihåg nå typ.

haha, du såg inte en rosa/svart husvagn me tillhörande bil där elle??

Image
Five Star Racing!
Jonas Jonis Abrahamsson.
0736-785263

http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.streetperformance.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http:// Mina Vänner o Familj :)
CIVINCO
mfl
----->> http://www.garaget.org/325i" onclick="window.open(this.href);return false; <<-----
Jonis

Post by Jonis »

haha, underbar tråd, passar mig som handsken ;-)
vart ska man börja :?
Hultsfred ons-sön ...BLANKT... helt sjuk fylla, festival e något att rekomendera för er som inte testat!
för några månader sen va ja på en trevlig hemmafest å drack mindre än nånsin å blev helt väck, tjejen stog å garva åt mig sen på kvällen när ja kissade/spydde samtidigt på min toa me byxorna vid knäna, hur fan gör man de?? helt sanslöst! sa på vägen upp för trappan "ja ber om ursäkt för ikväll imon" haha..
sen kompisen, han kom hem kröp ner bakom sin gravida flickvän å myste till de så där å hon vaknade å han somnade, sen känner hon hur de blir varmt (va fan kom han nu elle) men nej då, då pissade han ner henne å hela sängen.. sen samma person ställde sig å pissade på gardinen hemma å när han syrra kom in så spolade han duktig som han e genom att dra i gardinen :-)
Five Star Racing!
Jonas Jonis Abrahamsson.
0736-785263

CIVINCO
mfl
----->> http://www.garaget.org/325i" onclick="window.open(this.href);return false; <<-----
Rsjerry

Post by Rsjerry »

Ha ha satan vad jag har garvat! Många som har kollat snett i biblioteket idag :lol:

Värsta jag har vart med om var när några polare hittade ett överkört rådjur vid vägkanten!
Då fick dom iden att ta med det och busa och klämde in rådjuret i bagagen :shock:

Inälvor och allt hängde ut! Det hela slutade med att dom hängde upp rådjuret på en tätortskylt!!

Den spriten ger konstiga ideer :o
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
Burn0ut

Post by Burn0ut »

balobas wrote:tror de va olof palme eller nån annan politiker som en gång sa:
-moderat politik är som att skita på sig - först jävligt behagligt
- sen jävligt obehagligt..

Tror snarare den gick något i stil med

"moderat politik är som att kissa på sig när det är kallt ute och man fryser, skönt och behagligt till en början med sen blir det bara ännu värre än från början!" :lol:
Porsche 996 GT2
BMW 1602
BMW 2002
Mazda RX-4
Volvo 245 med V8 :P
balobas

Post by balobas »

bajs då! man minns de man vill minnas hehe :lol:
Hansa

Post by Hansa »

ZAK wrote:
Hansa wrote:man får bara avsmak från alkohol när man läser denna tråd =) haha

Kan inte du berätta historian om Mantorp gatebil och hur du fick namnet Svampbob eller ska jag säga träskbob fyrkant? ^^
Glöm inte berätta om resan till systemet med! haha

Det man inte minns har inte hänt, det som har hänt det minns man iallfall inte =)
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Hansa

Post by Hansa »

Enda fyllegrejen jag kan komma på som man kan ha ångest över va för nått år sedan dagen innan midsommarafton ute i skärgården (Massa barnfamiljer, turister, osv) när vi gick och sågade ner midsommarstången halv 4 på midsommaraftonens morgon! det blev raseriutbrott den dagen, ingen dans runt stången blev det för dom stackars tyskarna som vela dansa grodorna heller.

Vi var inte direkt diskreta heller, wiskeyflaskan i ena handen, sågen i anda handen, gick och sjöng och skrek och hade oss mitt i själva stugområdet (ganska stort förövrigt)

Är nog den enda saken som hänt på fyllan. Annars är man skötsam av sig =)
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
nicke.t

Post by nicke.t »

en polare hadde sina föräldrar på besök å skulle sova över,de blev rätt mycke sprit mm på natten så blev han skitnödig å gick på dass ,men hans morsa satt där han drog ner kallingarna å satte sig i hennes knä.hon lyckades knuffa bort han tyvär he he. lite jobbig morgon måste de varit.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
cerveza

Post by cerveza »

en ganska elak historia...eller rättare sagt två.... men det gillar vi :lol:

den ena handlar om en gammal vän peter som alltid somnade när han var full... han hade även en tendens till att bli ganska otrevlig mot allt och alla när han hade fått några för mkt innan för västen...

så en kväll när han hade somnat efter ha varit lite sådär otrevlig mot folket på festen så tyckte vi att det var dax att ge han en liten läxa 8)

så vi klädde helt enkelt av han naken å tog lite härliga foton på han i olika roliga ställningar...

allt som timmarna gick så blev vi än hel del fullare och kom på bättre och bättre ideér....

-ska vi lägga han i fosterställning och köra upp en matsked i röven på han?

- ja fan det gör vi : sa dom andra skit impade av idén

eftersom vi tyckte att det var lite bögigt så kallade vi på en tjej som fick göra det :)

efter lite uppvärming av fisringen med en liten sked så slank den stora skeden in... men den jävlen insisterade hela tiden på att fisa ut fanskapet, så efter ett tag tycktes den in och tejpades fast...

killen var INTE glad när han vaknade .... han blev galen som en hallandsås kossa :lol:

En annan historia är om min kompis lindekrantz... numera känd som nakenkrantz eller onanisten...

får väll börja med att beskriva killen... .. kort...tjock... rödhårig.. alltså har han inte haft det lätt i sina dagar ... men han är en jävel på att dricka sprit... han var även en jobbig stöddig jävel när han fick i sig några glas för mkt... så jag tyckte att en läxa var på sin plats...

vi partajade ganska hårt och alla började bli ganska fulla ....alla utan lindekrantz... han är ju nästan immun mot sprit den lilla feta jävlen...

nu skulle jag sätta dit han... jag tog in två bringare och två snapsglas... den ena bringaren gav jag till herr rödtopp , hanns innehöll sprit ... min innehöll vatten :roll:

-nu jävlar ska vi supa nicklas...

-ha ha ja det kan vi göra

vi snapsade och snapsade och snapsade lite till... nu började jag få ont i magen av allt jävla vatten... och Nicklas tuppade av till slut...

då tyckte vi att det skulle vara ganska roligt att näcka han och gömma allt man kan skyla sig med och se hur han reagerade när han vaknade..
så vi plockade bort mattor , gardiner , handdukar mm mm så det gjorde vi helt enkelt :)

han vaknade 2 timmar senare och pratade ett språk jag aldrig hört innan och fattade inte vad han ville ha sagt... men när han började dra i snoppen och ylade samtidigt så fattade jag att antingen var han kissnödig eller så var det ett parningsrop, jag hoppades på det förstnämd aoch släppa in han på skithuset...

- du får klara resten själv

- BLUU BLÄÄ RUSKA STUSKA PITTA

- ja du gör som du själv vill

stänger dörren , hinner 2m sen dunsar det till..

- va fan e det nu då?!?!

öppnar dörren.. då har mr dyngrak satt sig sidan om skithusstolen mitt i kattlådan... å kissade rakt upp i luften.. missade precis ansiktet...-fan oxå... men vilket jävla tryck i bitarna han hade.. måste varit jäkligt nödig...

spolar av han lite schysst med duschslangen ... vilket han inte uppskattade av nån konstig anledning?.. hjälper han upp och ut ur toaletten, tappar fanskapet i hallen där han blir liggande på rygg som en strandad säl....
går in och blandar en grogg , när jag hör hur tjejerna fnittrar ute ifrån hallen... går ut och tittar, där ligger nicklas med praktstånd, fortfarande på rygg... å tokrunkar... i otakt desutom....

- För helvete nicklas skärp dig!!

då tittar han på mig med en blick som bara en kraftigt utvecklingsstörd kan ge en... å skrattar å saglar... å ger ifrån sig konstiga ljud, samtidigt som han drar i skinnet, i otakt !!

vi lämnar nicklas och hanns ihärdiga runkade och går in och dricker lite grogg... efter ett bra tag så ringer det på dörren... det är tidningsbäraren...

- Ni får nog ta in er kompis som ligger naken i trappan

den jävlen hade lyckats rymma!!

tittar ut över budets axel och säger... - vem fan e han? han ser ju inte klok ut..
sen stänger jag dörren... varpå det jobbiga budet ringer på igen och stör mitt festande och säger att han kan hjälpa mig in med han...

- okey då... han kan få sova ruset av sig här... men jag känner inte han säger jag å garvar lite...

nicklas vaknar sent på eftermiddagen, naken i hallen... och frågar va fan som hänt...

- du blev helt galen igår och strippade hej vilt för tjejerna och sommnade i hallen

- nää fy fan

- jo det är sant :shock:

han frågande även vart den fast torkade kattbajsen på hans balle kommit ifrån...

ingen aning sa jag..

han fick ju såklart reda på sanningen efter ett tag...

Mvh Matte
_Kalle_

Post by _Kalle_ »

hahaha vafan, du verkar vara en sjuk jävel ! :P
Karl Jansson, 070-4406777
Brag

Post by Brag »

cerveza wrote:
han frågande även vart den fast torkade kattbajsen på hans balle kommit ifrån...

ingen aning sa jag..

han fick ju såklart reda på sanningen efter ett tag

Mvh Matte

Har skrattat nu så ja har ont i magen när jag läst tråden, och den här avslutningen var värkligen pricken över i :D
Bara döda fiskar följer strömmen
Jonis

Post by Jonis »

hahaha, a "cerveza"´s inlägg e nog fan mest skratt på hittills.. fan va kul, helt sanslöst.. festa ihop nån gång elle? :twisted:

Vi lyckades putta ner en asfull polare i en pool å sen kom han upp å grinade för att han frös å dom absolut enda kläderna som fanns tillgängliga (säkert, men han trodde på de) va förra tjejens rosa ballettrikåer å dom fick han på sig å ja lovar att vi garva så vi dog, har inge kort på de tyvär, va på den tiden man hade vanlig kamera :wink:
Five Star Racing!
Jonas Jonis Abrahamsson.
0736-785263

CIVINCO
mfl
Theis

Post by Theis »

hahahahah fan vilka nissar till att kunna kröka :D

har väl gjort ett par runder själv osså den värsta var dock min senaste födelsedag.

Börjar med att smådricka vid 15.30 tiden (festen började 19,00). när gästerna kom var man ju rätt bra dragen redan då. Hade stora fina bål som var rätt starka men smaka bara gott 8).
Hälsade folk välkommna allt eftersom dom kom fram tills en 21tiden sen minns jag inte mer. Fick berättat för mig att jag hade ringt nästan alla i min telefonlista o skrekit att det var fest bara att komma. hade stått och gafflat med polaren om att han skulle pryla mig för det behövde jag? sen låg vi och brottades i stallet jag var hade dock bar överkropp. Ut i logen igen upp på borden dansa runder sparka ut groggar,öl vin cider you name it!! Välte hela presentbordet men omtåliga saker på så som glas fina blommor och sprit.
Klockan har nu hunnit bli 23nånting och en kompis sambo kom och hon sa vi skulle snapsa turkisk. 4-5st var sen satt jag och mummlade att jag klarar inte mer och fick då höra vafan kan en brud supa ner dig, IKKE så jag tog 3-4st till och dom smakade skit så jag sköljde ner det med en 4 snapsar bailey?? pisse paus. gick bak till gödselhögen och skulle pissa stod då brevid en polare och så klappa han mig på ryggen och sa hur fan går det varpå jag tappa balansen och la mig rakt lång i gödselhögen.

finns en 10-15 minuter film och en 100 bilder på hur man var :shock:

Blev väckt dagen efter av min syster ( hade festen på deras gård) att nu var det minsann dags att gå upp och torka upp mina spyor! spyor sa ja? sen fick jag höra hur det gått till :oops: festen var på lördagen och på torsdags morgon var jag först helt återställd .
0730565159
Post Reply