Micke johansson wrote:Någon som vet av sig att ja köpt en oljekylare av dig ?
Den är dock trasig märkte ja i dag..
Om det är universal oljekylare 19 raders, så var det av mig du köpte. Den var ju spritt ny, endast legat i en kartong här hemma i lägenheten. Dock köpt på Kl...Läcker den eller vadå? Inte kul att ha sålt trasiga grejer, men man antar ju att nya saker är hela. Pm:a mig så får vi försöka lösa det.
Om det är universal oljekylare 19 raders, så var det av mig du köpte. Den var ju spritt ny, endast legat i en kartong här hemma i lägenheten. Dock köpt på Kl...Läcker den eller vadå? Inte kul att ha sålt trasiga grejer, men man antar ju att nya saker är hela. Pm:a mig så får vi försöka lösa det.
Alla kylare som KL säljer ser ut som fan.
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Alla kylare som KL säljer ser ut som fan.
ALLA kylare? Har personligen köpt två intercoolers och en oljekylare och dem fungerade utmärkt?
Vision79 5/5 Daniel_ 5/5 Persson 3/5 Bröt våran deal men jag lyckades övertala honom tillbaks men det gör han nog inte igen... bra kille!
Sålt saker till:
Bmw545Tic 5/5 Vision79 5/5
Vill bara fråga om det var mig(Persson) du bröt en deal med eller om det var med Persson- minns nämligen inte att jag brutit någon deal med någon från Jönköping. Inte för att de gör något men rätt ska vara rätt
köpare : jag
säljare : Fekzen ( forumets egna chippare )
En väldigt härlig kille som verkligen håller vad han lovar.
han byggde ett till mig med switch o doningar, tog 2 dagar att tillverka... . jag betalade idag.
betyg : helt klart 5/5
Last edited by salle1001 on 05 Nov 2008, 19:46, edited 1 time in total.
salle1001 wrote:köpare : jag säljare : frekenz ( forumets egna chippare )
En väldigt härlig kille som verkligen håller vad han lovar. han byggde ett till mig med switch o doningar, tog 2 dagar att tillverka... . jag betalade idag.
betyg : helt klart 5/5
Du menar Fekzen? Isåfall e han 100% bra att ha å göra med!
Affären: Kan inte säga mer än att gick som en affär ska gå till som: kom över om pris, förde över pengar, fick kolli nästa dag och dagen efter kom paketet
Betalade i förskott och fick paketet dagarna efter, betalade in frakt summan efter att han skickat paketet så vi skulle se vad de blev.
Väldigt smidigt!
köpte svänghjul+koppling han betalade i förskått och de fungerade bra, han sa att ma var tvungen att byta en lammel på kopplingen. MEN när jag fick kopplingen så var alla lameller svätsade och svänghjulet var tillverkat i fel matrial så lamellerna hade ätit sig ner i svänghjulet! så jag ringde han och då sa han att de var bara att skicka tillbaka de, så jag gjorde de, och nu när man ringer till han så lägger han bara på eller så svarar han inte när man ringer!
Centrumen var omsvetsade till Getrag, Hur skall jag kunna veta när ingen frågar att det inte är acceptabelt med dessa? Kört och handlat svetsade helt utan problem dessa var ändå granskade för slitage innan de skickades. Beskrev innan affären att koppling hade gått en säsong med starter på både 3 & 4:ans växel, slits det inte då så..
Det är väldigt mycket jobb för min del och svårt att få loss tid, Väntade på kopplingen och förde över pengar samma kväll som uthämtningen, dock dröjde det runt 9 arbetsdagar från att paketet hade anlänt.
Skriver inte för att skälla på någon utan berätta för de andra medlemmarna hur det gick till, Har jag inte gjort mig förtjänt av att hängas ut så ber jag dig att ta bort inlägget. Om det finns något väsentligt att tillägga gör detta.
Last edited by dgyldmark on 02 Dec 2008, 18:43, edited 2 times in total.
Mycket bra affär. Noga med genomgång för att visa att allt var som det skulle! Bra support när jag haft frågor!
Stjärna i kanten för trevligt o lättsamt bemötande!
Inget krux utan bara raka rör! Uppskattas!