roosen69 wrote:Inget nytt om oljesprut på kolvarna ja bygger ju på m20b25 blocket...de borde ju finnas någon lösning iaf...de va en fet ic måste ja säga
håll dej i skinnet kommer nog snart bilder på det också, håller på med bilen som en tok just nu så det går mycket frammåt!
MathiasH wrote:Vad har du för grejer när du sanblästrar? Och varför ska du flytta motorn 20cm bakåt?
jag har kompisens urgammal bläster och grov sand
orsaken till det är att jag skall köra i en klass som heter roadsport och med 500 häst så kommer jag intte at slippa frammåt om jag intte flyttar motorn!!
jaha ja en liten skriftlig update nu ha jag köpt kissekam+quartermaster 3 skivig kopling så har jag med motorlytfen passat in motorn för att se vad jag behöver till motorfästena för material och krökar! kommer bilde efter v-slutet!!
en liten update igen har bytt hela framvagnen från 535:an och kastat til helvete den gamla! så har passat in icn är doch en aning stor men det gör ingenting!:) sen till det mindre roliga har hittat ett par rost fläckar som var igen lagda med enbart spackel... så vi ser några långa timmar med det ochså!..några bilder! dåligt med komentarer här!?
ja och där finns en orsak om varför den ligger som jag råkade tänka på när jag en kväll satt och så på ic:n,det kyl effektivare då den ligger du luften intte går bara rakt igenom flänsarana!men där finns en negativ sida och det är luft motsåndet som b´lir en aning större men det bryr jag mej intte om!