japp den kommer från gävle från början. Dock är den helt omlackad med mm. det sura med motorn är ju att det inte blir något mer åka den här sesången. var tänkt att ta preiären på 201m på söndag. nu blir det att
bygga en ny med 90,5 borr, h-stakar o förhoppningsvis sprut.
skaffade mej en ny bruksbil. det blev en 325IM 2,7l balaserad botten. uppspänd diff mm. har börjat förberada för lack. ska dit med ny front o nya bakspeglar. var tvungen att ta hartge fälgarna från 02:an då de 17" som följde med vibrerade som attan.
[IMG]http://i118.photobucket.com/albums/o96/jorgenandersson
japp dom följde med e30:n. det vibrerade rejält så därför bytte jag. det är inget jag vill säja då det skulle kännas fel mot en ev köpare om de skulle vara skrot
Då har man en ny motor på ingång . Eftersom jag inte har tid att bygga en ny motor nu så fick det bli en färdig. den nya har vems, 1680cc spridare, gt40 och är gatmappad än så länge till 1,5bar. självklart är det en miljöbil . förhoppningsvis kan man få tid för ett motorbyte nästa helg
jorgen wrote:Då har man en ny motor på ingång . Eftersom jag inte har tid att bygga en ny motor nu så fick det bli en färdig. den nya har vems, 1680cc spridare, gt40 och är gatmappad än så länge till 1,5bar. självklart är det en miljöbil . förhoppningsvis kan man få tid för ett motorbyte nästa helg
Supernice,kanske du äntligen får bruksa lite då.
Lite spec på motorn vore trevligt.
kompsänkt med andra kolvar. kompet ligger på ca 8.0.
304kam, dubbla vetilfjädrar, billet vippor, portad topp
oringat block. blackmagic lamell. 630mm ic. mm