bullen! wrote:ska bakfälgarna säljas?
du har PM
Btw ingen som har svar på ifall de ska sitta en pakning mellan spjällhuset och insuget? :S
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
krillz0 wrote:JÄ**************
Ja Var ju ute hos Frekzen idag å skulle "mappa" chipet med hans nya BB lamda *ruggigt ball btw* allt funkar bra och chipen han hade gjort i förväg värkade ge bra resultat så efter lite test repor å lamda på ungefär 11-12 så for vi hem till han för att göra lite små ändringar. Parkerar lugnt å fint, klätrar lite över trotoarkanten med ena framdäcket, inge mer med de.
Sen efter ett tags pillande i datan var de dags igen, ut i bilen, monterar chipp å startar upp lambdan varmkör lite på tomgång.
Och så var de dags för avfärd svänger ut *tycker nått känns mysko* börjar sakta rulla ner för gatan å värdena värkar skit bra! MEN tycker den hoppar å känns konstig... Då ser jag att ratten står typ jadu... inte som de ska och jag kör ju rakt fram??!?!? Svänger lite... Helvete! som att köra på is den bara glider fram på vägen.. *shit inte punka! inte nu!*
Men till min förvåning å första anblick så ser allt normalt ut. Luft i alla däck och så, men....
Varför i Hel.... står ena framdäcket inått??? lägger mig ner under..
Jo då har man krökt ena styrstaget fram
SÅ ja.. nu tänker jag nog fan lägga mig å ja ta nya tag inför imorgn
TimS wrote:/mvh Timmy med svart e30 2lyktor i fronten
täntke komma fram o prata me dig vid statoil i akalla men bangade hehe
krillz0 wrote:Blev rätt förvånad över vad han beskrev vad man kunde göra med de :S lunch och dubbla program.. fan nu behöver man ju inte köpa nå dyra sprut längre