har vart å kikat på massa snygga bilar å brudar idag, men blev grymt besviken när man insåg att inte BMW var där å visade up sina bilar Är ju inte så jätte roligt å gå å kolla i nybilssalongen, varmt å massa idioter med kamror....däremot så fanns de mycket att titta på i biltillbehörssalången...
Någon som vet varför inte BMW var där, grymt dåligt iaf!!!
stockholms bilsalong...vart var BMW????
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Fredrik_lindström
vi satt på serveringen å drack lite öl å snackade om vart bmw & merca var mm då hörde gubbarna i bordet breve oss och kom å snacka.. visade sej att de jobbade i ledningen där och hur puckat ja än tyckte de lät så menade han på att sveriges marknad var bara en droppe i havet så de orkade inte lägga ner någon större energi på att marknadsföra dem mm.. visst låter de sjukt? de va vad de 3 stofilerna sa iaf:)
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
- Fredrik_lindström
Fido85 wrote:enligt rykten vad jag har hört så är det för att det springer en massa invandrare och tafsar på bilarna och tar upp reg nummer om så finns så bmw syns därför inte till nåmera då....
DET VA MEST DUMMASTE OCH RASISTISKA INLÄGGET JAG LÄST PÅ PPF:s FORUM!
Det måste ha varit billigre att anställa 100 vakter till att vakta BMW bilarna och samtidigt "skruva av plåtarna...hmm på nya bilar? " än att inte göra reklam för senaste bmw modellerna alls!
har hört att det kostar 3,5-4 mille o va med på den mässan ......o bmw tror inte att de säljer bilar på mässan så det e värt det.. det satsar på evenemang där folk har pengar.....har hört det av en anställd på bmwFredrik_lindström wrote:Vaddå billigare sätt, de är ju en princip sak att alla företag ska ställa ut!
Hoppas dom gick miste om många kunder
Mirre wrote:Fido85 wrote:enligt rykten vad jag har hört så är det för att det springer en massa invandrare och tafsar på bilarna och tar upp reg nummer om så finns så bmw syns därför inte till nåmera då....
DET VA MEST DUMMASTE OCH RASISTISKA INLÄGGET JAG LÄST PÅ PPF:s FORUM!
Men ändå så är det allmänt känt att det finns ett gäng som besöker mässor och utställningar och noterar regnummer på häftiga bilar. Därav en av anledningarna till att många inte har regplåtar på sina bilar på mässor mm.
Men om något nu skulle vara dumt och "rasistiskt", så är det väl ryktet och inte killen som berättar om ryktet?!