stockholms bilsalong...vart var BMW????

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
Fredrik_lindström

stockholms bilsalong...vart var BMW????

Post by Fredrik_lindström »

har vart å kikat på massa snygga bilar å brudar :wink: idag, men blev grymt besviken när man insåg att inte BMW var där å visade up sina bilar :evil: Är ju inte så jätte roligt å gå å kolla i nybilssalongen, varmt å massa idioter med kamror....däremot så fanns de mycket att titta på i biltillbehörssalången...

Någon som vet varför inte BMW var där, grymt dåligt iaf!!!
Fido85

Post by Fido85 »

enligt rykten vad jag har hört så är det för att det springer en massa invandrare och tafsar på bilarna och tar upp reg nummer om så finns så bmw syns därför inte till nåmera då....
Mvh Christoffer
Tel:+358504210611
Fear This

Post by Fear This »

vi satt på serveringen å drack lite öl å snackade om vart bmw & merca var mm då hörde gubbarna i bordet breve oss och kom å snacka.. visade sej att de jobbade i ledningen där och hur puckat ja än tyckte de lät så menade han på att sveriges marknad var bara en droppe i havet så de orkade inte lägga ner någon större energi på att marknadsföra dem mm.. visst låter de sjukt? de va vad de 3 stofilerna sa iaf:)
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
Ximon

Post by Ximon »

Läste expressen igår, och där uttalade sig BMW:s svenska presschef:
"Vi har andra, billigare och bättre sätt att nå våra kunder"
Fredrik_lindström

Post by Fredrik_lindström »

Vaddå billigare sätt, de är ju en princip sak att alla företag ska ställa ut!
Hoppas dom gick miste om många kunder :evil:
Mirre

Post by Mirre »

Fido85 wrote:enligt rykten vad jag har hört så är det för att det springer en massa invandrare och tafsar på bilarna och tar upp reg nummer om så finns så bmw syns därför inte till nåmera då....

DET VA MEST DUMMASTE OCH RASISTISKA INLÄGGET JAG LÄST PÅ PPF:s FORUM!

Det måste ha varit billigre att anställa 100 vakter till att vakta BMW bilarna och samtidigt "skruva av plåtarna...hmm på nya bilar? " än att inte göra reklam för senaste bmw modellerna alls!
hartge

Post by hartge »

Fredrik_lindström wrote:Vaddå billigare sätt, de är ju en princip sak att alla företag ska ställa ut!
Hoppas dom gick miste om många kunder :evil:
har hört att det kostar 3,5-4 mille o va med på den mässan ......o bmw tror inte att de säljer bilar på mässan så det e värt det.. det satsar på evenemang där folk har pengar.....har hört det av en anställd på bmw
Braxen

Post by Braxen »

Mirre wrote:
Fido85 wrote:enligt rykten vad jag har hört så är det för att det springer en massa invandrare och tafsar på bilarna och tar upp reg nummer om så finns så bmw syns därför inte till nåmera då....

DET VA MEST DUMMASTE OCH RASISTISKA INLÄGGET JAG LÄST PÅ PPF:s FORUM!

Men ändå så är det allmänt känt att det finns ett gäng som besöker mässor och utställningar och noterar regnummer på häftiga bilar. Därav en av anledningarna till att många inte har regplåtar på sina bilar på mässor mm.
Men om något nu skulle vara dumt och "rasistiskt", så är det väl ryktet och inte killen som berättar om ryktet?!
Post Reply