Pelko - 320 E30 M50B25 Turbo - ALLT TILL SALU.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Efter helgen börjar jag riva ur sakerna igen
Karossen till salu för skrotpengar om någon ska bygga något.
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=23021
Mvh Mathias
Karossen till salu för skrotpengar om någon ska bygga något.
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=23021
Mvh Mathias
Allt funkar och jag har lärt mig massor. Det var en fördel att man kunde köra
Nej jag vill ha en fin bil med lite puts och mera motor, så det vore gött att komma ut tidigt nästa år. Sedan blir det en paus på ett par veckor nu i sommar så man får tillbaka det riktiga suget till hösten igen.
Mvh Mathias
Nej jag vill ha en fin bil med lite puts och mera motor, så det vore gött att komma ut tidigt nästa år. Sedan blir det en paus på ett par veckor nu i sommar så man får tillbaka det riktiga suget till hösten igen.
Mvh Mathias
Nej det är Photobucket som har spärrat dom i ett par dagar framöver.
Mvh Mathias
Mvh Mathias
pelko wrote:1:1 på femman och 4.10 i klumpen
Jo det blir en E30 touring kaross som ska lackas alpinvit, sedan M50 maskinen och turbo.
Mvh Mathias
varför touring?
Per Grafström
perper_87@hotmail.com
maila om ni vill ha nr.
Sveriges fräschaste 318is?
garage hyres i övik
perper_87@hotmail.com
maila om ni vill ha nr.
Sveriges fräschaste 318is?
garage hyres i övik
Hittar jag en fin så blir det en sån.
Ovanligare, ballare, ofast i bättre skick. Turbokombi är ju fränt
Mvh Mathias
Ovanligare, ballare, ofast i bättre skick. Turbokombi är ju fränt
Mvh Mathias
Idag körde jag mitt andra och sista Blackrace. Har inte kört snabbare än 9.492 och den tiden satte jag idag. Det hade nog gått att köra snabbare om vi hade mappat lite mer och ställt in kammarna lite till. Dock är jag nöjd med att allt har fungerat över huvudtaget.
Bilen ska rensas på det jag ska ha och en ny E30 skall köpas. Det blir samma motor och samma sprut. Nästa år även med turbo, samt puts jämfört mot iår. Även inredning.
Jag rasade delvis lådan idag också då tvåans växel är halvt rensad samt att lådan läcker olja. Det kom lämpligt iallafall.
Jag hoppas vara ute i god tid till nästa år så man kan köra så mycket som möjligt.
En ny tråd kommer att dyka upp.
Avslutar denna tråden med dessa bilder:
Mvh Mathias
Bilen ska rensas på det jag ska ha och en ny E30 skall köpas. Det blir samma motor och samma sprut. Nästa år även med turbo, samt puts jämfört mot iår. Även inredning.
Jag rasade delvis lådan idag också då tvåans växel är halvt rensad samt att lådan läcker olja. Det kom lämpligt iallafall.
Jag hoppas vara ute i god tid till nästa år så man kan köra så mycket som möjligt.
En ny tråd kommer att dyka upp.
Avslutar denna tråden med dessa bilder:
Mvh Mathias