F.D - Team VPM
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Strandholm
vart jag handlat e36an?
update:
halvihopplockad dörr... sämst att hålla på med...
reservblock ifall engson dömmer ut det röda...
kul att skrapa silicon
ruta 0...
billigt billigt :/
hahaha
jag får konstiga signs av de tyska kartongerna =)
trångt, ge mig tillträde till nya garaget snart!!
update:
halvihopplockad dörr... sämst att hålla på med...
reservblock ifall engson dömmer ut det röda...
kul att skrapa silicon
ruta 0...
billigt billigt :/
hahaha
jag får konstiga signs av de tyska kartongerna =)
trångt, ge mig tillträde till nya garaget snart!!
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
fyyyyyyyyyyfan vilket generalknas det vart efter malmby...
tryckplatta
triggerskiva
oljepump
vevlager
ramlager
vevaxel
medbringare
vr-givare
gick åt skogen..
och jag röck inte ens fram cigarren(when the fat lady sings cigarren) ur handskfacket, fattade inte att något allvarligt hade hänt...
KOSTAR TÅRTA...
tryckplatta
triggerskiva
oljepump
vevlager
ramlager
vevaxel
medbringare
vr-givare
gick åt skogen..
och jag röck inte ens fram cigarren(when the fat lady sings cigarren) ur handskfacket, fattade inte att något allvarligt hade hänt...
KOSTAR TÅRTA...
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
inte spec mycket som händer här i väntan på motordelarna...
men jag bytte belägg på mina tillfälliga bromsar ifrån e36.. känns som att min rasbuffert gick åt så bromsar får vänta till nästa år..
240mm sinter sexa
ny partywastegate tial 44a med 0.8 fjäder.. så förhoppnignsvis lämnar den lite lägre på 0.8 än 1.1 =) vill gärna inte köra 600 på hjulen hela dagarna i enda =)
men jag bytte belägg på mina tillfälliga bromsar ifrån e36.. känns som att min rasbuffert gick åt så bromsar får vänta till nästa år..
240mm sinter sexa
ny partywastegate tial 44a med 0.8 fjäder.. så förhoppnignsvis lämnar den lite lägre på 0.8 än 1.1 =) vill gärna inte köra 600 på hjulen hela dagarna i enda =)
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
-
De e gött me damer som har lite hull på kroppen, Så vafan drar hon in buken för. Ser så jävla dumt ut (Blondinen te höger)
Karel: Ja hade posat bättre själv, Släppt ut min långa svarta hår och vänt upp bakpartiet mot kamran iaf.. Tycker slinkorna snålade med röven ! Har du mer bilder upp med dem så fall
Karel: Ja hade posat bättre själv, Släppt ut min långa svarta hår och vänt upp bakpartiet mot kamran iaf.. Tycker slinkorna snålade med röven ! Har du mer bilder upp med dem så fall
"My Other Ride Is Your Mother"
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
- *Haettman*
efter en liten festlig semester på stranden är det dags igen.
limmade sidokjolarna.. så nu kommer dom åka med på gatan.. förr var dom bara skruvade för testing testing..
vart lite balanserade grejer också.. det som skrämde mig mest var hur pass mycket tryckplattan felade.. den var ju sprillans...
6 olika hål här...
stora bräkleen festen tar vid här..
som allt annat hade den här också nypt (eftersom det fick eldas och svinas för att få av hylsan som håller triggerskivan...)
som tur är så är såna här packningssatser till bmw välidgt billiga............
party kolvducharna bra att ha grejer
dom fränare vevarna är grönaktiga
´ringde lite backup när det kom till att få kolvarna.. fegt kanske =) men det var trevligare så..´en håller kolvringskompressorn stumt neråt och en knackar med hammarskaftet =)
börjar se ut som party igen =)
imorn sätter jag kapen i min spritt nya oljepump och sen drar jag nog ihop resten av blocksektionen.. eventuellt ryker toppen på också.. men jag måste få hjälp med nån tig svetsare att svetsa på nya wastegateflänsen..
hinner man prova och sålla ut andra barndomsfel innan action meet måntro?
limmade sidokjolarna.. så nu kommer dom åka med på gatan.. förr var dom bara skruvade för testing testing..
vart lite balanserade grejer också.. det som skrämde mig mest var hur pass mycket tryckplattan felade.. den var ju sprillans...
6 olika hål här...
stora bräkleen festen tar vid här..
som allt annat hade den här också nypt (eftersom det fick eldas och svinas för att få av hylsan som håller triggerskivan...)
som tur är så är såna här packningssatser till bmw välidgt billiga............
party kolvducharna bra att ha grejer
dom fränare vevarna är grönaktiga
´ringde lite backup när det kom till att få kolvarna.. fegt kanske =) men det var trevligare så..´en håller kolvringskompressorn stumt neråt och en knackar med hammarskaftet =)
börjar se ut som party igen =)
imorn sätter jag kapen i min spritt nya oljepump och sen drar jag nog ihop resten av blocksektionen.. eventuellt ryker toppen på också.. men jag måste få hjälp med nån tig svetsare att svetsa på nya wastegateflänsen..
hinner man prova och sålla ut andra barndomsfel innan action meet måntro?
Last edited by r.ivars on 18 Jul 2008, 23:21, edited 1 time in total.
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
Fan va gött o se att du inte ger upp...
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
Elajl wrote:Aaaaandas uuuuuut!!! (tjejen till höger )
Bilen är rå!!!
haha ja vet hon va rätt tight
525mannen wrote:Synd man inte fick se mer av den på banan, såg bara svängen du åkte med lågprofilarna utan bett
ah ja vet fegade lite.. men med orginal 325 kylare så blir de inte bättre än så här.. 3 varv sen va de över 100 på vattnet
men en griffin kylare så jävlar.. blir nog sån davies vatten pump oxå
Drullen wrote:De e gött me damer som har lite hull på kroppen, Så vafan drar hon in buken för. Ser så jävla dumt ut (Blondinen te höger)
HAHA DU är bokad !!! fotosession i västerås.. ta med stövlarna och rosa trosorna så jävlar hehe
peppe wrote:Körde du inget då du var dit?
jo då vart körning på fredag och söndag.. lördag bakis.. men bilen gick lite varm och så va vevhusventen på tok för liten så den tryckte ur sig lite.
men allt dett ska fixas tills nästa år och då jävlar..
hehe ja vet mannen de va galet !! tack som fan själv.. du ska med nästa år !! du och min kamnera yeees