Bilen før byggingen startet (2007)

2008:

M50B25 gått ca 150k som turbokonverteres:
-Bunndel-
Borret opp/honet
Planslipt
SPM Smidde råder m/ ARP bolter
Smidde JE stempler
8:1 kompresjon
-Topp-
Custom PPF insug
Accufab 70mm Spjell
Planslipt topp
Miraslipte ventiler
Cometic MLS 3mm toppaking
ARP toppbolter
-Motorstyring-
Haltech E6K datasprut
Haltech tenningssystem
6x 580cc Siemens Deka dyser
PPF Fuelrail
Walboro 255l bensinpumpe
Aeromotive BTR
Aeromotive Bensinfilter
-Overladning-
t3/t4 turbo for ekstern wastegate
Intercooler m/ alt av rør og slanger (600mm - 300mm - 76mm)
Høyglanspolert grenrør for underliggende turbo
Oljekjølerkit fra Victory Product Design
RFL dump
3" Rustfri eksos m/ 2x 3,5" stusser
-Kobling-
Sachs 618 Trykkplate (PPF)
4-pucks 228mm sinter lamell (PPF)
M20 Svinghjul
-Bremser-
356mm 8-stemplet K-Sport
Stålomspunnede bremseslanger
-Understell-
FK König Sport Coilovers
Diff sperre
-Interiør-
Jamex stoler med sparco understell
Digidash instrument
FIA godkjent helbur (WRC)
4-punkts LMS seler
Noen bilder fra bygget:









Slutten av 2007:


Nå:








