bmw_fredde wrote:Ser ut å bli riktigt bra!
tackar, ska också bli bra när man får på lite färg på skiten
/mvh
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
bmw_fredde wrote:Ser ut å bli riktigt bra!
Nippe wrote:Hur går det i garaget? Gör du några fram steg??
robbz wrote:fick ett snaskigt mms från kickmaier idag.....nu är min topp äntligen klar efter en lång tids sjukdom .
-den såg riktigt vass ut och kommer för hoppningsvis att leverera effekt nog för att kunna bli en av dom vassaste m30 maskiner som byggts
får se om man hämtar den nästa vecka så kastar jag såklart ut några bilder på arrangemanget
/mvh
M_power86 wrote:robbz wrote:fick ett snaskigt mms från kickmaier idag.....nu är min topp äntligen klar efter en lång tids sjukdom .
-den såg riktigt vass ut och kommer för hoppningsvis att leverera effekt nog för att kunna bli en av dom vassaste m30 maskiner som byggts
får se om man hämtar den nästa vecka så kastar jag såklart ut några bilder på arrangemanget
/mvh
Grymt bygge rakt igenom, Riktig motorporr
Lycka till i fortsättningen!
Mvh
mattisE30tk wrote:Mvh
Hollizini wrote:Ja, det råder ju ingen tvekan om vem som sitter på hårdaste M30in iallafall. Grymt!
rishögen wrote:Grym topp! Det svors en hel del i mitt garage med när jag måttade skärmarna och såg den nedre kanten. Den som tror att det bara är att hänga på får tänka om... Ska du ha m3ans rutram bak med? I så fall har du en massa pill att göra där med.