tackar, ska också bli bra när man får på lite färg på skitenbmw_fredde wrote:Ser ut å bli riktigt bra!

/mvh
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
tackar, ska också bli bra när man får på lite färg på skitenbmw_fredde wrote:Ser ut å bli riktigt bra!
det tar sig, gasen i svetsen tog slut, så jag har inte orkat åka o fylla skiten.Nippe wrote:Hur går det i garaget? Gör du några fram steg??
Grymt bygge rakt igenom, Riktig motorporrrobbz wrote:fick ett snaskigt mms från kickmaier idag.....nu är min topp äntligen klar efter en lång tids sjukdom.
-den såg riktigt vass ut och kommer för hoppningsvis att leverera effekt nog för att kunna bli en av dom vassaste m30 maskiner som byggts![]()
får se om man hämtar den nästa vecka så kastar jag såklart ut några bilder på arrangemanget![]()
/mvh
tack så mycket, imorrn ska jag åka och hämta toppenM_power86 wrote:Grymt bygge rakt igenom, Riktig motorporrrobbz wrote:fick ett snaskigt mms från kickmaier idag.....nu är min topp äntligen klar efter en lång tids sjukdom.
-den såg riktigt vass ut och kommer för hoppningsvis att leverera effekt nog för att kunna bli en av dom vassaste m30 maskiner som byggts![]()
får se om man hämtar den nästa vecka så kastar jag såklart ut några bilder på arrangemanget![]()
/mvh![]()
Lycka till i fortsättningen!
Mvh
blir det inte allt för sent så kastar jag ut några bilder på den flådiga!mattisE30tk wrote:Mvh
tack så mycket! ja hoppas den ger så mycket att man kan stoltsera med världens starkaste m30:i, det vore fan nåt.Hollizini wrote:Ja, det råder ju ingen tvekan om vem som sitter på hårdaste M30in iallafall. Grymt!
ja det är ett jevvla göra för att få dit bakskärmarna, allra helst baktill vid baklyset och sparklådan, inte lätt när man ska få ihop plast mot plåtrishögen wrote:Grym topp! Det svors en hel del i mitt garage med när jag måttade skärmarna och såg den nedre kanten. Den som tror att det bara är att hänga på får tänka om... Ska du ha m3ans rutram bak med? I så fall har du en massa pill att göra där med.