e28 520 m20b28 N/A
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
du köpte dom inte av lill kalle i västervikwuffee wrote:jag fick tag i mina till ett jävligt bra pris då rallygubben som körde med dem i EN Rs tävling ville ha högre komp, han vill ligga runt 13, så då fick jag köpa dessa till ett bra pris, hoppas de håller ..
Kan förövrigt påpeka att motorn har stått klar i över en månad nu, väntar bara på att få plats i garaget så jag kan lägga i den å modda resten, så bilder kommer när de blir dags
Mvh
UFfe
bmw 530d -10
BMW 320 -89
pierre rosenholtz
Backsippevägen 1
59732 Åtvidaberg
0762949524
BMW 320 -89
pierre rosenholtz
Backsippevägen 1
59732 Åtvidaberg
0762949524
-
Yes då har jag lyckats komma in i garaget, på tiden...
Tänkte bara bjuda på några bilder samt Be om hjälp ang. omlackering.
Ska jag ha kvar org. gubb blå kulören eller ska man köra på m3gt färgen? De är ju frågan de..
Säg gärna vad ni tycker.
Pallbocksräser
Nyrenoverade bromsar bak, meka trummor är inte jätte kul.. Nya silentblock i delrin också samt nya dämpare/fjädrar. Färgen är förövrigt inte så skrikig som på bilden .
Genomgågna fjäderben fram, en bra stund med roterande stålborste, rostskydd samt ett lager färg gjorde susen! Väntar på att få hem m5 bromsarna..
Sprillans däck till de fina fälgarna
Å fina motorn som ska i om den inte hinner bli såld.. Vattenpumpen som sitter ska inte sitta där, kommer dit en annan som passar min 520
Ja, de var allt för nu!
Mvh
Tänkte bara bjuda på några bilder samt Be om hjälp ang. omlackering.
Ska jag ha kvar org. gubb blå kulören eller ska man köra på m3gt färgen? De är ju frågan de..
Säg gärna vad ni tycker.
Pallbocksräser
Nyrenoverade bromsar bak, meka trummor är inte jätte kul.. Nya silentblock i delrin också samt nya dämpare/fjädrar. Färgen är förövrigt inte så skrikig som på bilden .
Genomgågna fjäderben fram, en bra stund med roterande stålborste, rostskydd samt ett lager färg gjorde susen! Väntar på att få hem m5 bromsarna..
Sprillans däck till de fina fälgarna
Å fina motorn som ska i om den inte hinner bli såld.. Vattenpumpen som sitter ska inte sitta där, kommer dit en annan som passar min 520
Ja, de var allt för nu!
Mvh