Då var det "klart" motorn fick tummen upp och den hämtas i veckan!!
Köpte en komplett S 3.8 med låda från M5, hade tänkt mig en 3.6:a först och köpa kolvarna av Ximon...men nu sket det sig så jag får tänka om lite..ev så ska JakanJörgen uppgradera "döden" med kolvar av högre kompression så då blir dom "gamla" ev till salu, vore iofs trevligt
Bmwandreas wrote:Du borde ha 4 bars mottryck med X-trim och 3.8 liters motorn vid 1000hk
ug ug d lät hemskt
Det är 76mm in och 78mm ut med 1.15 a/r..inte kan jag väll ha så mkt mottryck? , sedan ska jag inte bromsa någe 1000 heller..utan det är en körbar gatbil fortf..
Bmwandreas wrote:Du borde ha 4 bars mottryck med X-trim och 3.8 liters motorn vid 1000hk
ug ug d lät hemskt
Det är 76mm in och 78mm ut med 1.15 a/r..inte kan jag väll ha så mkt mottryck? , sedan ska jag inte bromsa någe 1000 heller..utan det är en körbar gatbil fortf..
Fel av mig, jag tänkte på R som är 74mm.
Då kommer det nog bli 2-3 bar:)
Men jag har ju haft liknande, och det är jävligt skoj med fullt ladd vid 3500rpm. Spinner lite väl mycket bara utan laddtrycksstyrning
///Peter wrote:Jahopp! då fastnade han i S38 träsket då!
Skönt igentligen, mindre competition i ballaste M30-ligan
Haha räkna inte bort mig än
Jag har allt utom toppen kvar!....hade ändå tänkt stoppa i en mkt vassare pinne tillsammans med riktiga vippor...såå....int aint over untill the fat lady sings!
Bmwandreas wrote:Du borde ha 4 bars mottryck med X-trim och 3.8 liters motorn vid 1000hk
ug ug d lät hemskt
Det är 76mm in och 78mm ut med 1.15 a/r..inte kan jag väll ha så mkt mottryck? , sedan ska jag inte bromsa någe 1000 heller..utan det är en körbar gatbil fortf..
Fel av mig, jag tänkte på R som är 74mm.
Då kommer det nog bli 2-3 bar:)
Men jag har ju haft liknande, och det är jävligt skoj med fullt ladd vid 3500rpm. Spinner lite väl mycket bara utan laddtrycksstyrning
Har tittat på filmklippet på vägen när du kör utan huv vid firman...låter som det är bra med smäll i bitarna!..vill ha!!
hohoho...usch har åkt med i racebilen (M3 E30 turbo) och där är det mellan 7-800hk...när det greppar på 3:an så är det som att få en omgång stryk o man fattar inte vad som händer!