jo men ska man ha mer än 400 hk per cylle får man byta kolvar hahahahahahaha,, skämt och sido dom funkar faktiskt jävligt bra!! eller va den trött bäckis
Bäckis wrote:Närå, den morrade fint. Originalkolvar håller oftast ett tag, men dom går alltid sönder förr eller senare med det där uttaget.
jo jag vet har haft sönder kolvar för några år sen m20 b25 , men den har gått minst 25 repor stripp, och lite gatsladda i sommar med dom nya utan ett enda ras så jag e sjukt nöjd sen e de ju inte sååå mycket effekt . Måste dock få ner lite insug och kyltemp till nästa sommar !!
det gick skit på mantorp tack för att du fråga. jag va och hämtade drivaxlar av den där bäckis på kvällen mitt i semestern störde jag honom men han såg så glad ut så haha tack bäckis
haha de tror jag med,, mitt står inte för karlstad iallafall
jag har inte byggt några andra bilar än denna namnet har funnits med sen jag åkte speedway
sååå nu har jag fått nått ryck igen,moroten åkte ur i morse så blir de till att pula lite,
jag tror att vi e snabbast med m20 b25 men man måste ju bli lite snabbare faktiskt, siktet e högt på effekten men vi får väl se om mina tankar om hur jag ska bygga e rätt .
har köpt en turbo som e lite värre en den jag har, så får vi se vad för andra moddar det blir,
men spridare och koppling, grenrör och lite skit ska säljas hojta om ni e sugna jag e ju så fruktansvärt dålig på dehär med data men de kommer väl lite bilder kanske