knotan wrote:usch 9k aggen har ju bara 0.48 huset på det är ju ännu mindre än detta agget. mottryck så bilen skiter på sej
jo det är klart att det inte kostar nått å svarva, men då ska blocket isär å då vill man ju gärna byta lager när man ändå har det isär å sen packningar å sen ojojoj vad kostnaderna sprang iväg helt plötsligt. va så jag tänkte
okok,det är sant att det drar iväg när man väl börjar,
men jag kan säga att min e30 gick ruggit bra med ett sånt agg.(9000 aero)
första verisionen av min e30 åkte jag med större spridare, ställbar btr, lmm från 535, originaltopp, standardbottendel fast med IS kolvar, cosworth ic, originalsprut och aero agget,
skulle tippa på att den gav ca 300 hk/+1.0b, och då med ett satans grymt bottendrag, smiskade M3:or och M5:or på löpande band...
körde även 12,99/185 blås med den uppsättningen på tullinge -2001....
så det agget verkade funka fint, men det är ju för litet ändå, (TTR renoverade det 2ggr)
/mvh