Fido85 wrote:skönt att du har med burnisarna också....Good work...tänk vad 4 lijnk osv kan sänka tiderna...ovh ordentliga däck och motor
Jo lite däckrök kan aldrig vara dåligt
4-länken är ingen fördel om du inte får till inställningarna. Bästa 60-for i år har varit 1,5 sek, dvs typ samma som en vanlig e30 turbo kan prestera.
Dock tror jag att det kan kapas ordentligt nästa år då man får åka på banor med ordentligt fäste. Den enda tävlingen i år med fäste ar Mantorp, och det var även den första.
Simon Markström 072-233 04 11
2009: 7.94 sek @ 285 km/h - med bara det bästa från http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Jag tror nog att det är fullt möjligt att åka ca 1.5 i 60 fot med Bmw delad bakvagn bara det är bra fäste!
Med simons bil hoppas vi kunna vara nere på runt 1.2 nästa sommar, är det bara en välpreppad bana och man kan köra lite repeterbara repor ska det nog gå att hitta justeringarna.
Ximon wrote:Tomas och Erik hjälpte mig igår att klippa ihop lite film från året som varit, och Mattias Sandgren var schysst att hjälpa oss med serverutrymme.
Nice film! Tänk att allt detta hanns med ändå, om vi tänker på plåthögen det var i våras Visar detta att sömnbrist ändå leder någonvart Jag behöver då bara gå ut i garaget och kolla in alla prytlar för att få svaret på den frågan egentligen
Ximon wrote:Tomas och Erik hjälpte mig igår att klippa ihop lite film från året som varit, och Mattias Sandgren var schysst att hjälpa oss med serverutrymme.
Nice film! Tänk att allt detta hanns med ändå, om vi tänker på plåthögen det var i våras Visar detta att sömnbrist ändå leder någonvart Jag behöver då bara gå ut i garaget och kolla in alla prytlar för att få svaret på den frågan egentligen
Jag hade tänkt ringa dig och säga att filmen var klar, men du var ju tydligen för snabb Kul att du fortfarande kikar in här ibland!
Jo, som du säger. Det är otroligt att vi hann allting, men det hade självklart varit omöjligt utan alla som dragit sitt strå till stacken, som du och John med flera.
Visa den för John också, så han ser att han är med i tack-listan. Han kan behöva lite uppskattning efter det skitjobb han gjorde
Simon Markström 072-233 04 11
2009: 7.94 sek @ 285 km/h - med bara det bästa från http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false;