Var du på flygplatsen och körde idag? Jag hörde hur det vrålade och small. I sörmark dog bilen, och där hördes också ett skönt ljud från en väldigt vass motor. Men det kom ingen bil så antagligen kom ljudet från Torsby
Bäckis wrote:Varför började det smälla och låta som det går orent precis när du lägger i fyran? Du släpper av direkt då.
Förpumpen till catchtanken hade visst slutat att fungera, så det var antagligen därför det missade. Har inte haft några problem efter att jag bytte den i alla fall....
Mattias.o wrote:Var du på flygplatsen och körde idag? Jag hörde hur det vrålade och small. I sörmark dog bilen, och där hördes också ett skönt ljud från en väldigt vass motor. Men det kom ingen bil så antagligen kom ljudet från Torsby
Nej jag har inte varit och kört något där igår i alla fall. Kanske Hedström som är och testar Div1 bilen.... Men var upp till Uno-X i Sörmark igår vid 8-9 tiden, var tvungen ut så jag fick köra upp en omgång däck...
Mattias.o wrote:Var du på flygplatsen och körde idag? Jag hörde hur det vrålade och small. I sörmark dog bilen, och där hördes också ett skönt ljud från en väldigt vass motor. Men det kom ingen bil så antagligen kom ljudet från Torsby
Nej jag har inte varit och kört något där igår i alla fall. Kanske Hedström som är och testar Div1 bilen.... Men var upp till Uno-X i Sörmark igår vid 8-9 tiden, var tvungen ut så jag fick köra upp en omgång däck...
Jag hoppas du har flera bilder på hur du löste ic installationen! skulle mer än gärna vilja se hur du gjort, vill behålla funktionsdugligheten på min bil (Helljus)
Nu har man äntligen gjort ett litet ryck... Blev riktigt bra med hx60´n
Har även kört ett hål i växellådan, för femmans växel tyckte att det började att bli lite väl jobbigt
salle wrote:är de inte lite ovanligt att 5an ger upp:)
Jo men den ligger ju som en överväxel utanför dom andra dreven... Så lådan fungerar ju som 4växlad, skall bara svetsa ihop den och plocka ur dom gamla dreven så skall den få plågas igen....