Dumpplacering?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Dumpplacering?
Hej! Tar nu hjälp av er som kan och är insatta i dumpventilsvärlden.
Jag har nu monterat dumpen men får ändå inte det där fräna pysandet. Någon som vet vad det kan vara för fel?
Jag har nu monterat dumpen men får ändå inte det där fräna pysandet. Någon som vet vad det kan vara för fel?
- bmwHolmberg
- bmwHolmberg
- bmwHolmberg
det menar jag, äger själv en s6 2.2 dvs den motor som visas på bilden.
återcirkulerande går ju bra på en bil med lmm. öppen går, men det är väl aboslut inte bra som du säger ? så har jag fattat det iaf
http://www.nordicaudi.com/php/files/773114-Ventil.jpg
återcirkulerande går ju bra på en bil med lmm. öppen går, men det är väl aboslut inte bra som du säger ? så har jag fattat det iaf
http://www.nordicaudi.com/php/files/773114-Ventil.jpg
ojoj och ohoh jävla miffo flyttta skiten om du vill ha ljud ur dumpen mellan ic och gassjället som xelerator säger OCH JAG HAR ALLDRIG SET NÅGON HA DUMPEN på dedär viset och den jävla idioten som tagit dendär orginal bilden av sin motor med dumpen där den släpper juu trycket tilbaka till insuget av turbon voi helvete fyy faaan va änkel i skallen ååå gud eeeeehhh!!!!
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Zwofurti wrote:Öh jaha, Adhd damp?
holmberg, tror du på allvar att man kan sätta en öppen ventil så?=)
den bilden du visar går ju trycket tillbaka in där, inte ut
MITT I PRICK!!
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com