Om du har provat, berätta gärna för mig hur det känns).
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Jag förverkligade också en gång min dröm. Jag letade efter ett bra ställe med ett stort urval av bilar och i bra skick. Jag kan säkert rekommendera det upplevelserstockholm jag var särskilt intresserad av att köra ferrari.Noah_tr454 wrote:Jag har en dröm! Jag har alltid velat prova att köra en sportbil som Mclaren 650S. Jag är 22 år, har körkort och 2 års erfarenhet av att köra bil. Jag är särskilt intresserad av en provkörning med en instruktör, inte en hyrbil.Kan ni berätta för mig om någon redan har provat detta? Var i Stockholm kan jag anmäla mig till en sådan provkörning?
Xzanni_Rn4 wrote:Jag förverkligade också en gång min dröm. Jag letade efter ett bra ställe med ett stort urval av bilar och i bra skick. Jag kan säkert rekommendera det upplevelserstockholm jag var särskilt intresserad av att köra ferrari.Noah_tr454 wrote:Jag har en dröm! Jag har alltid velat prova att köra en sportbil som Mclaren 650S. Jag är 22 år, har körkort och 2 års erfarenhet av att köra bil. Jag är särskilt intresserad av en provkörning med en instruktör, inte en hyrbil.Kan ni berätta för mig om någon redan har provat detta? Var i Stockholm kan jag anmäla mig till en sådan provkörning?
Känslor är otroliga, svåra att förmedla i ord, du känner bara motorns brus, sitter i en bekväm interiör i en lyxig sportbil och njuter av en smidig åktur. Efter en resa vill du bara köpa samma bil för dig själv