Tjenare. Säljer bärarmar från e34 535 med nav hubbar och drivaxlar och bromsar kvar. Så kompletta bärarmar helt enkelt.
Perfekt om man vill ha 210 diff på en e30.
1500kr finns i Gamleby 2 mil norr om Västervik.
Kan ta bärarmarna till Borås då jag jobbar där lite då och då.
535 bärarmar med drivaxlar
Moderators: Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren, Snekast
Re: 535 bärarmar med drivaxlar
Kom att tänka på en grej.
Dessa är väl bolt-on på e36 Compact?
Tim Anle
BMW 330ti Turbo -04
BMW 330ti Turbo -04
Bärarmarna passar nog inte skulle jag tro men hubbar nav och knutar osv går att få påborz wrote:Kom att tänka på en grej.

Var lite så jag tänkte.
Håller på att bygga en e36 coupe men inte otänkbart att jag kanske går över till att bygga på compact.
Kan eventuellt vara intresserad. Finns det enkelt sätt att få ner dessa till Skåneland?
Håller på att bygga en e36 coupe men inte otänkbart att jag kanske går över till att bygga på compact.
Kan eventuellt vara intresserad. Finns det enkelt sätt att få ner dessa till Skåneland?
Tim Anle
BMW 330ti Turbo -04
BMW 330ti Turbo -04
Vet faktiskt inte, har inte vägarna ner dit så ofta tyvärrborz wrote:Var lite så jag tänkte.

- ButterflyRacing
borz wrote:Kom att tänka på en grej.
Naven passa möjligtvis i 323 bärarmarna.....Men har drivaxlarna verkligen rätt längd ?
Håkan Carlsson
070-57 323 57
070-57 323 57
Det tror jag inte, man använder sig väll av knutarna på drivaxlarna och köper sviktsstålsaxlar från ppf för att få rätt längdButterflyRacing wrote:borz wrote:Kom att tänka på en grej.
Naven passa möjligtvis i 323 bärarmarna.....Men har drivaxlarna verkligen rätt längd ?