Är detta helt färdigbearbetat så att det bara är o dra på en 765 "bolt-on" eller behöver det bearbetas något innan montering?
Hur bra funkar detta gentemot ett "original" svarvat M30 svänghjul?
Mvh Daniel
M50/S50 lättviktssvänghjul för 765 tryckplatta
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
M50/S50 lättviktssvänghjul för 765 tryckplatta
Turboschlynan - E30 Zender Widebody M20B27 Turbo
Sponsors: Autoexperten Sätra Fler sponsorer sökes!
Sponsors: Autoexperten Sätra Fler sponsorer sökes!
Re: M50/S50 lättviktssvänghjul för 765 tryckplatta
Det är givetvis helt klart för montering.
Det är nytt och kommer balanserat, behöver inte svarvas och krånglas.
Det är nytt och kommer balanserat, behöver inte svarvas och krånglas.
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
Re: M50/S50 lättviktssvänghjul för 765 tryckplatta
Kanon, tacksam för svar!Bäckis wrote:Det är givetvis helt klart för montering.
Det är nytt och kommer balanserat, behöver inte svarvas och krånglas.
Turboschlynan - E30 Zender Widebody M20B27 Turbo
Sponsors: Autoexperten Sätra Fler sponsorer sökes!
Sponsors: Autoexperten Sätra Fler sponsorer sökes!