Beg 765 tryckplatta med zf kep lamell Bra pris BEDRAGARE
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
-
Beg 765 tryckplatta med zf kep lamell Bra pris BEDRAGARE
BEDRAGARE
Tryckplatta är i bra skick och har gått 600 mil och en helt ny lamell. Skickar även med den lamell jag åkt med och enligt mig är det mycket kvar att åka på den.
Säljes pga Tilton.
Pris 2700kr NU! Pris 2000 :- Först tillv kvarn.
Hämtas hellst i örnsköldsvik. Först till kvarn. Kan ev skickas.
Tryckplatta är i bra skick och har gått 600 mil och en helt ny lamell. Skickar även med den lamell jag åkt med och enligt mig är det mycket kvar att åka på den.
Säljes pga Tilton.
Pris 2700kr NU! Pris 2000 :- Först tillv kvarn.
Hämtas hellst i örnsköldsvik. Först till kvarn. Kan ev skickas.
- Danneeandersson
Re: Beg 765 tryckplatta med zf kep lamell Bra pris
Tar den !! 0705237079
When you want to succeed as bad as you want to breethe, then you'll be successful.
Om han över ångrar sig så köper jag annars direkt!
- Danneeandersson
Om någon köper detta och får grejerna så säg till.. Bedrägeri så det sjunger om det.
When you want to succeed as bad as you want to breethe, then you'll be successful.
- jackdaniels
Garanterad blåsning. Jag har redan betalt idioten för detta en gång och han skulle skicka. Fick inte ett skit och han slutade svara.
Förstod dessutom i efterhand att kontot jag betalade till inte verkade vara ett vanligt bankkonto utan något "bitcoin liknande". Men kan inte mycket om såntdär.
Hursom, köp absolut INTE vad ni än gör, eller skyll er själva om ni är godtrogna som jag var.
Nån som kommer på vem idioten är så tar jag gärna uppgifter i PM eller i tråden
Förstod dessutom i efterhand att kontot jag betalade till inte verkade vara ett vanligt bankkonto utan något "bitcoin liknande". Men kan inte mycket om såntdär.
Hursom, köp absolut INTE vad ni än gör, eller skyll er själva om ni är godtrogna som jag var.
Nån som kommer på vem idioten är så tar jag gärna uppgifter i PM eller i tråden
Team ARG
"Ingen rök utan däck"..
Nuvarande bil:
E36 Turbo trackday 470 whp@1,2 bar. Helsmidd 3-liters motor under uppbyggnad.
Projekttråden!
"Ingen rök utan däck"..
Nuvarande bil:
Projekttråden!
- Nisse Järnet
Re: Beg 765 tryckplatta med zf kep lamell Bra pris BEDRAGARE
Hans 3 inlägg har postats från Rumänien, Luxemburg och England....
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
-
Ligger även ute på sävar med samma annons + wisecokolvar som osar katt
Då gömmer han sig bakom en VPN-tjänst. Omöjligt att spåra då, och det är poängen också.Nisse Järnet wrote:Hans 3 inlägg har postats från Rumänien, Luxemburg och England....
Borde det inte gå att flagga de användare som byter IP-adress (och land) alldeles för ofta?
- Danneeandersson
Haha sån jävla tur jag hade då.. Swishade 2000kr till nåt jävla nummer som visade sig vara hans flickväns bror, och han ringde mig och frågade varför jag hade swishat pengar till honom och då trodde jag att det hade blivit fel nummer så han Swishade tillbaka pengarna till mig! Så grabben var nog ovetandes med i det hela!! Jävla grisar som håller på!! Blir vansinnig
- Nisse Järnet
Precis, vet ej men ska kolla på det!_Thor_ wrote:Då gömmer han sig bakom en VPN-tjänst. Omöjligt att spåra då, och det är poängen också.Nisse Järnet wrote:Hans 3 inlägg har postats från Rumänien, Luxemburg och England....
Borde det inte gå att flagga de användare som byter IP-adress (och land) alldeles för ofta?
Audi S5 B8 4.0t
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
Han har postat från 7 olika ip på savarturbo. En är en svensk/norsk men lär väl vara omöjligt att spåra ändå? 89.221.246.40
V8
- Danneeandersson
Har 2 telefonnummer han gett mig.
Den IP-adressen leder till en norsk ISP, i Drammen.St3v3 wrote:Han har postat från 7 olika ip på savarturbo. En är en svensk/norsk men lär väl vara omöjligt att spåra ändå? 89.221.246.40
Vill du spåra vidare får du vända dig till norska Polisen eller Anonymous...
ISP = Internet Service Provider =bredbandsleverantör
Drammen ligger strax sydväst om Oslo
% This is the RIPE Database query service.Pekker wrote:Den IP-adressen leder till en norsk ISP, i Drammen.St3v3 wrote:Han har postat från 7 olika ip på savarturbo. En är en svensk/norsk men lär väl vara omöjligt att spåra ändå? 89.221.246.40
Vill du spåra vidare får du vända dig till norska Polisen eller Anonymous...
ISP = Internet Service Provider =bredbandsleverantör
Drammen ligger strax sydväst om Oslo
% The objects are in RPSL format.
%
% The RIPE Database is subject to Terms and Conditions.
% See http://www.ripe.net/db/support/db-terms-conditions.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
% Note: this output has been filtered.
% To receive output for a database update, use the "-B" flag.
% Information related to '89.221.246.0 - 89.221.246.255'
% Abuse contact for '89.221.246.0 - 89.221.246.255' is 'abuse@fsdata.se'
inetnum: 89.221.246.0 - 89.221.246.255
netname: ISPHOUSE-NO-N2
descr: Dedicated and Virtual hosting
country: NO
admin-c: FS4016-RIPE
tech-c: MS11633-RIPE
tech-c: BS1985-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: MNT-FSD-TECH
mnt-routes: TELE1-NO-MNT
source: RIPE # Filtered
person: Benny Samuelsen
address: ISPHuset Nordic AS
address: Hans Ki.rsgte 6
address: 3041 Drammen
phone: +47 32 26 02 01
abuse-mailbox: abuse@isphuset.no
nic-hdl: BS1985-RIPE
mnt-by: MNT-FSD-TECH
person: Fredrik Skold
address: FSD Internet Tjanster AB
address: BOX 5026
address: 250 05
address: HELSINGBORG, Sweden
phone: +4642197000
nic-hdl: FS4016-RIPE
person: Marcin Suliga
address: FSD Internet Tjanster AB
address: BOX 5026
address: 250 05
address: HELSINGBORG, Sweden
phone: +4642197000
nic-hdl: MS11633-RIPE
% Information related to '89.221.246.0/24AS3292'
route: 89.221.246.0/24
descr: Isphuset Nordic AS
descr: TDC AS
origin: AS3292
mnt-by: TELE1-NO-MNT
mnt-routes: TELE1-NO-MNT
% This query was served by the RIPE Database Query Service version 1.76.1 (DB-4)
V8
- jackdaniels
roger_pyny79 wrote:Haha om han bara kunde ta lamellen utan att ta med mig och få äran att ligga och byta så..
Nu är det paketerat och ligger hemma redo för att skickas! Du fick även med alla kvitton. Jag sitter i bilen påväg mot jobb, så damen lägger det på bussgods imorgon.
Svänghjulet är från en m535 och det såg bra ut redan när jag började pyssla med det, så det är ingen fara.
Det är bara monterat och kollat så starten passar sedan det är tillgjort med m50 startkrans och tok-rätt inspänningsmått dels därför att jag visste att det var på gränsen för mitt effektmål(m50b32 med PT 7172) så brorsans äldregrabb fick ta den till universi. verkstad där dom mätte och dona fram så det blev rätt, finns något papper om du är intresserad!
Dom tappar rätt mycket på några tiondelar bara..
Bara du köper kep lamellen av ppf så kommer det lira toppen.
Sätt in 3100 :- på Handelsbanken
Clear: 6827 Konto : 820 917 648 Meddelande : bitc7207 <- Ganska viktigt då jag har en liten firma.
Hoppas du blir nöjd! Nu är tanken tilton och det ska f*n hålla
/ Rogga
Detta är kontouppgifterna jag fick. Så jävla dumt att man är godtrogen och litar på folk, men nu är det ju tyvärr slut på det. Synd då jag tidigare köpt och betalt förskott för massor av pengar och litat på "bilfolk" och aldrig blivit blåst. Men som sagt, slut på de nu
Team ARG
"Ingen rök utan däck"..
Nuvarande bil:
Projekttråden!
"Ingen rök utan däck"..
Nuvarande bil:
Projekttråden!
- Gustafsson
- Admin
Jag vet inte hur det funkar riktig då jag köper sällan av billigahasse.Och på så sett inte ha råkat ut för bedrägeri.
Men om man har kontonr och namn till den som har lurat en,kan man inte gå in på banken tex nu handelsbanken att kräva att banken betalar tillbaka om man har polisanmälan?
Eller är det skyll dej själv typ?
Men om man har kontonr och namn till den som har lurat en,kan man inte gå in på banken tex nu handelsbanken att kräva att banken betalar tillbaka om man har polisanmälan?
Eller är det skyll dej själv typ?
Wanchai Gustafsson
0722101489
Stort tack till
PPF
Bäckis
Ärtan
Thivan
0722101489
Stort tack till
PPF
Bäckis
Ärtan
Thivan
jackdaniels wrote:roger_pyny79 wrote:Haha om han bara kunde ta lamellen utan att ta med mig och få äran att ligga och byta så..
Nu är det paketerat och ligger hemma redo för att skickas! Du fick även med alla kvitton. Jag sitter i bilen påväg mot jobb, så damen lägger det på bussgods imorgon.
Svänghjulet är från en m535 och det såg bra ut redan när jag började pyssla med det, så det är ingen fara.
Det är bara monterat och kollat så starten passar sedan det är tillgjort med m50 startkrans och tok-rätt inspänningsmått dels därför att jag visste att det var på gränsen för mitt effektmål(m50b32 med PT 7172) så brorsans äldregrabb fick ta den till universi. verkstad där dom mätte och dona fram så det blev rätt, finns något papper om du är intresserad!
Dom tappar rätt mycket på några tiondelar bara..
Bara du köper kep lamellen av ppf så kommer det lira toppen.
Sätt in 3100 :- på Handelsbanken
Clear: 6827 Konto : 820 917 648 Meddelande : bitc7207 <- Ganska viktigt då jag har en liten firma.
Hoppas du blir nöjd! Nu är tanken tilton och det ska f*n hålla
/ Rogga
Detta är kontouppgifterna jag fick. Så jävla dumt att man är godtrogen och litar på folk, men nu är det ju tyvärr slut på det. Synd då jag tidigare köpt och betalt förskott för massor av pengar och litat på "bilfolk" och aldrig blivit blåst. Men som sagt, slut på de nu
Fick erfara samma sak tidigare , kontaktade bitcoin företaget som skött betalningen men de var lönlöst , under 4000kr så kan man vara anonym som användare av bitcoin... De utnyttjas tydligen friskt ihop med snurrade vpn ip nu....
Får man kontonr till en privatperson kan man alltid lösa problemet via bank o polis , men BETALA ALDRIG till någon som ber dig o ange BITCOIN eller liknande i meddelande !!!! En person som kräver speciellt medelande står ofta inte för de där kontot själv... Skriver man fel meddelande till ett konto nr , som i detta fallet går till bitcoinföretag, så får säljaren inte sina pengar utan de betalas tillbaka efter 14 dagar .
// P
Projekt: E46 m3 s65
Projekt: E46 m3 s65