Varför inte skunk? Bara lite bilder och fakta så e han igång. Men frågor håller jag med om att du ska ta på turbo forumet. Lycka till med bygget. Håller själv på med min 320 och ska ha ner turbon i den snart.
Skunk wrote:Det jag menar är att det är väll bättre att planera och fråga lite innan man startar en tråd här på projekt, verkar inte hända så mkt annars.
skaffa en egen tråd å skriv på då du verkar ju ha mycke å skriva om!!!
Skunk menade bara att du kanske skulle skriva lite fakta om bilen och lägga upp lite bilder inte fråga om turbo här. Kan du göra i turbo forumet ju Vad de gäller turbo på e36a så sök lite efter de så hittar du nog fakta om hur andra gjort. Lycka till med bygget
Frozz wrote:Skunk menade bara att du kanske skulle skriva lite fakta om bilen och lägga upp lite bilder inte fråga om turbo här. Kan du göra i turbo forumet ju Vad de gäller turbo på e36a så sök lite efter de så hittar du nog fakta om hur andra gjort. Lycka till med bygget
okey men jag har bara ett problem me att lägga upp bilder alla bilder är borta då datorn rasade
jag har kolla runt ganska mycke på sida men jag hittar som inte nå mycke inte nå bilder för att se hur alla andra bygger