breddarna på 2002 turbo är feta oxå. men gör sig nog inte på en e30
detta är iaf min smak
förstår att folk kan tycka dom som tråden handlar om är snygga men jag tyckte det såg gräsligt ut
Ja, de första tre är i princip samma design - varav den sista (se länk nedan) är mycket bättre i finish. Den såg faktiskt inte så dum ut - förutsatt det blir lika snyggt fram med samma mått på breddning. Någon som vet ungefär hur många centimeter breddning man får? http://i270.photobucket.com/albums/jj11 ... /bred1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Bilden först i tråden har designdrag från BMW Motorsport E46. På E90 har det blivit betydligt rundare former.
Hur tusan gör man på fyra-dörrars (som jag har)? Kanske enklast att dela på breddaren där dörrspringan är - så breddaren sitter dels på bakskärmen och dels på bakdörren?
bmw-slangen wrote:Hur tusan gör man på fyra-dörrars (som jag har)? Kanske enklast att dela på breddaren där dörrspringan är - så breddaren sitter dels på bakskärmen och dels på bakdörren?
Hella91 wrote:Någon som vet vad de är för breddning på denna e30? Riktigt fet tycker jag
Breddingen på denne er i plåt. Breddat slik siden eieren ikke ville ha en bil som ser ut som alle andres. Sammen med 800whp og gal sjåfør blir det MYE røyk ut av hjulhusa bak.