Polarens otur.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Polarens otur.
1. Han blev av med körkortet. (dock eget fel då en del alkohol var med i bilden)
2. Efter att han fått tillbaka de köpte han en Mitsu Gallant -01 och så drog han av 3 hjulbultar.
3. Efter detta missöde körde han på ett rådjur. Bara framspoilerna, skärmen dörren och lampan kass. (tur ingen person skada)
4. Var ute och lekte idag. (Roligt i snö) Körde av och åkte ner för en slutning. Skador okända tills vidare. (tur igen ingen person skada)
Allt inom 3-4månader.
2. Efter att han fått tillbaka de köpte han en Mitsu Gallant -01 och så drog han av 3 hjulbultar.
3. Efter detta missöde körde han på ett rådjur. Bara framspoilerna, skärmen dörren och lampan kass. (tur ingen person skada)
4. Var ute och lekte idag. (Roligt i snö) Körde av och åkte ner för en slutning. Skador okända tills vidare. (tur igen ingen person skada)
Allt inom 3-4månader.
Kör man bil full vet ja inte om man ska ha bil i överhuvudtaget...
låter som han fått sona sitt brott nu
låter som han fått sona sitt brott nu
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
M5 S62 IMOLA II
Ja dricka och köra hör inte ihop. De har han lärt sej efter att han blev av med kortet. Nu dricker han knappt någonting längre. Inte bara rådjuret som va otur. Hjulbultarna hade den förra ägaren som sålt bilen till bilfirman min polare fått den från dragit snett på. Förstört spåren samt satt muttrarna och med mutterknackare! Sen nu att han körde av e hans fel. Vi hade precis varigt borta och sladdat runder lite på de nerlagda statoil här i byn. På vägen hem hade han för mycke självförtroende helt enkelt. Plogbilen fick hjälpa oss upp med hans bil. Hur lägger jag ut bilder här? Fota när han drog upp bilen.
peppe wrote:Drullen wrote:Fyllekörning e verkligen oförlåtligt.. Fy fan för sånna as som kör fulla
*hålla med*
Det dumaste man kan göra är Dricka SAMT sätta sig i en bil å köra. Tur att JAG inte dricker och om jag nu skulle dricka så är de lite cider bara. jag e 16 år å har inga planer på att slösa mina pengar på alokhol för dom pengar kan jag ha kul på annat sätt ( skall inte misstolkas ).. =) tack å hejj..
Krillian wrote:peppe wrote:Drullen wrote:Fyllekörning e verkligen oförlåtligt.. Fy fan för sånna as som kör fulla
*hålla med*
Det dumaste man kan göra är Dricka SAMT sätta sig i en bil å köra. Tur att JAG inte dricker och om jag nu skulle dricka så är de lite cider bara. jag e 16 år å har inga planer på att slösa mina pengar på alokhol för dom pengar kan jag ha kul på annat sätt ( skall inte misstolkas ).. =) tack å hejj..
25år och har inte rört en droppe ! Tänker inte göra heller.
"My Other Ride Is Your Mother"
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
bilderna??
http://www.garaget.org/mike
BMW 525 E12 -75 många vilda hästar....
BMW 530dA M-Sport F11 Touring
Saab 9-3 Trionic 5 "TwinPipe" +500hk
BMW 525 E12 -75 många vilda hästar....
BMW 530dA M-Sport F11 Touring
Saab 9-3 Trionic 5 "TwinPipe" +500hk
Drullen wrote:25år och har inte rört en droppe ! Tänker inte göra heller.
Grymt strongt... Ja drack inte på ett år typ när ja precis hade fått mitt körkort
Chrille Gustavson
M5 S62 IMOLA II
M5 S62 IMOLA II