Jag tar den korta historien... Körde lite drifting - varvade för lite - släppte inte bak - gick rakt fram (nästan) - Olof vred på ratten - bilen svängde inte - hamnade där det var lite konstigt asfalterat. Resultatet ser ni här nere. Mycket nöje!
M3JONAS wrote:Ajdå. så dumt det kan bli!
Hur trasig är bilen förutom tråget?
Vad var det för motor i?
Skulle vilja ha tag på en billig E30 kaross att stoppa i min 260 hästars sugmotor och leka med på isen...
Bilen är ganska hel förutom tråget. Det som hände vid smällen förutom tråget var att tanken gick sönder (har inte kollat hur allvarligt än men skulle gissa att hålet är ca 3mm i diameter med tanke på hur fort soppan rann ut). Sen är det ju fronten och reservhjulsbaljan som synes på bilderna. Blev bredddad i framkant på vä. hjulhus också men du kan få med en "ny" om du vill (har för mig att den är svart iofs men det kanske inte gör något?)
Kylaren har fått sig en liten jävel också så fläkten tar i. Men om du ändå har motor så spelar det ju ingen roll.
Karossen är bara komma och hämta. Därremot ska jag plocka delar som kan vara bra att ha till den andra bilen. Men då ska jag få åka med i din kärra vid tillfälle
M3JONAS wrote:Hmm, det där låter riktigt intressant!
Vad sitter det för motor i nu?
Hur mycket har du tänkt att plocka till den andra bilen?
Det är orginalsnurra d.v.s m20b25. Jag har inte gjort något med den och jag tror inte att någon tidigare ägare har gjort något heller.
Vet inte riktigt, vad vill du ha kvar?
Kanske ska ta det på telefon? PM:ar du ditt nummer? Annars har Spyan mitt så fråga honom.