Pga ändrade planer så måste jag sälja iväg lite delar som jag nyss hämtade hem..
Från E36 har jag en M50b25 med tillhörande zf låda(växelspaken saknas) komplett kabelhärva. 16200 mil enligt mätarhuset från bilen.. saknas tryckplatta, svänghjul och lamell. 6000 eller bud?
Bmw E36 325: Komplett bakvagn med 3:10 diff 1500 eller bud?
1985:ans m20b20 med växellåda. 19000mil. klippt i härvan och så saknas tempgivaren. 1500kr eller bud?
Sakerna finns i Orsa så bara att slå en signal om ni undrar över något.
Andreas Bäcker
073 831 54 74
Är m50'n en vanos eller ickevanos? Hur komplett är motorn (kringutrustning, vad behöver kompletteras för att hänga den i en bil o vrida på nyckeln)? Vet du något om skicket på motorn, har den suttit i en bil som nyligen är besiktad?
Om du tänka dig sälja motorn löst, hur mycket vill du ha?
cats wrote:Är m50'n en vanos eller ickevanos? Hur komplett är motorn (kringutrustning, vad behöver kompletteras för att hänga den i en bil o vrida på nyckeln)? Vet du något om skicket på motorn, har den suttit i en bil som nyligen är besiktad?
Om du tänka dig sälja motorn löst, hur mycket vill du ha?
Det är en Icke vanos. Ägaren innan plockade ur den ur sin e36. 16200mil ska motorn gått.
Det ända som saknas är svänghjul. Tryckplatta och lamell
4500kr för motor och 1500 för lådan. Om du ska ha den så lär du bestämma dig innan onsdag annars åker den i min e36a som ska säljas.