
m50b25 block
smidd 2.8l vev
eagle stakar
cp kolvar
cooperring packning
ARP till topp
ppf racetermostat
standard topp
dubbla insugskammar
svänghjul från 828 engineering
3-skivig quartermaster koppling (svänghjul+koppling 8,5kg)
hemmapulat grenrör till hx 55an
60mm wastegate
4" avgas till baksätet resten 3,5"
60x30x76 ic
75mm ppf dump
zf låda
kardan från e36 328
bosch 1700cc spridare
autronic smc
msd tändförstärkare
dubbla aeromotive a1000 pumpar
bilen


bottendel cp, eagle,cooperring,ARP, deckat och honat med nya lager och färg

turbo hx55 66in/80ut

stakar

köpte 3skivig koppling till samma pris som en 618 med sinter skulle kostat och då ingick ett nytt svänghjul

köpte ett gammalt autronic med msd box och bolton härva

snyggade till toppen och slipade in ventilerna

svarvade till en insugskam

byggt grenrör

hade inte fler bilder på denna datorn så jag åter kommer me de.
motorn påbörjades i slutet på oktober och sitter numer i bil tillsammans med en zf låda och 328 kardan
de som saknas för uppstart är bränsleledningar,rail,spridare, tryckregulator,dump
skriv va ni tycker o tänker
