Det är en e30 med 325 maskin (vad heter maskin?)
sku vilja uppgradera min vinterbil lite och behöver lite köp tips på turbogrejjer. styrsystem? ska jag köra med original styrsystem? den har trimmkam redan men vad det är för trimkamm vet jag inte.
vill inte bygga nå västing!
tips och ideer välommna.
bilder kommer när jag börjat skruva, men först skaffa hem delar.
E30 Turbo projekt
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: E30 Turbo projekt
Men din sugmotortrimmade s38 som sen skulle överladdas, eller ditt v8 projekt osv, hur gick allt det? Bestäm dig någon gång innan du startar trådar om hur man ska göra allt och får tips helt i onödan. Kommer aldrig bli nått med denna, precis som alla andra trådar du startat.
/Henrik
nåssi då HenrikF ta reda på fakta först innan du yttrar dig.
V8 hamnar i e30 chassi bara jag hittar en manuell låda.
M5an har jag renoverat upp nästan allt på, men blir ingen turbo eller sugmotor före jag köper en reservmaskin så.
Nu vill jag ha lite mera bus i e30 i vinter så.
bara för du har mens på nu på jul s¨kan du väl knyta en snara åt dig eller så kan du juh försöka skaffa vänner åt dig att umgås ist.
V8 hamnar i e30 chassi bara jag hittar en manuell låda.
M5an har jag renoverat upp nästan allt på, men blir ingen turbo eller sugmotor före jag köper en reservmaskin så.
Nu vill jag ha lite mera bus i e30 i vinter så.
bara för du har mens på nu på jul s¨kan du väl knyta en snara åt dig eller så kan du juh försöka skaffa vänner åt dig att umgås ist.
Säger detsamma!Blomgren wrote:Kan ni inte smutskasta varandra via PM?
Och sen är det väll felpost också va?
Bmw E36 325 Coupé: http://www.garaget.org/?car=335913
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*