Besviken

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren

Post Reply
DajM

Besviken

Post by DajM »

Go kväll herrar!
Idag har vart en av de jobbigaste dagarna på ett tag :cry:
Blev väckt av att en polare som håller på med motor byte på min bil ringer o säger att motorn har kokat.
Så man piggna ju till hyffsat fort
Aja så jag har häktat runt hela dagen med att ringa till killen som sålde motorn till mig o till polarna. Eftersom att ja själv inte är nån höjdare på
motorer än så hade jag ju inte en anning om vad de var för skit jag köpte
så jag fick ju lita på killen. Känns bara så förjävligt att punga över 10k
i sjön :(

Men men så nu står man här med 2 motorer vardera brevid bilen o en kaross, men tack o lov för polare som har kontakter som håller hoppet uppe när de är som värst.

Jaja det löser sig väll på nått sätt hoppas på det billigaste hehe
Godnatt alla! måndag imorn :x haha
P.Herrdahl

Post by P.Herrdahl »

Hoppas det löser sig iallafall! :wink:

Paul Herrdahl, 0730649656, madein36@hotmail.com
TIG svetsare.
Audi S/RS
Hartvik

Post by Hartvik »

Vet hur det känns, köpte en 325 e30 som det sades att ventiltätningarna och kanske en kolvring var slut i. Men när jag lyfte på locket uptäckte jag att det inta bara var det ,utan hela motorn var full med sand och grus. Repor tamejf#n överallt. Så det enda man kunde använda från den motrn var kolvar ,stakar och block. Hela toppen var totalförstörd.
The right side is sideways!
DajM

Post by DajM »

A att de finns sånna jävlar =(
Men det värkar lösa sig för min del ringde till honom och spelade in samtalet, där han erkände att han sålt motorn trasig. Så jag hotade med att använda min polare som vittne då han oxå snackad med killen och fått det konfronterat.

Haha de han sa till mig va "Amen de här känns ju lite drygt"
då svara ja med " A de känns lika drygt för mig att köpa motorn som skulle lira klockrent" då vart de tyst på honom :D

Aja ska mata tjejen nu =) plus att man Ev har en 2.8 liters motor på G :D

Sovgott
Post Reply