En polare köpte ny bil för nån vecka sen och igår hade han tvättat och putsat den hela dagen och ville ha lite bilder så vi stack ut och fotade lite. Här kommer resultatet.
Falck: Det är André Slaviero som köpt den. Salamander på garaget.
Mr EmCom: Dom är tagna utomhus samtidigt som alla andra bilder. Dock så placerade jag ut ett par smålampor och lyste upp på vissa ställen. Så det ligger mycket redigering bakom för att få bort all bakgrund vid rutorna och få det att se rätt naturligt ut.
salis: Tyvär har vi inte längre nåt samarbete med dom som höll till nere i Saltsjö-Boo så är inte ofta man är där nuförtiden. Men man vet aldrig, kan ju bli nån spontan roadtrip ändå nån kväll och isåfall hojtar jag till
e30tompa: Hehe ja jag ska tjata på honom att sänka den
uranium wrote:Tack allihopa, kul med positiva kommentarer
Falck: Det är André Slaviero som köpt den. Salamander på garaget.
Mr EmCom: Dom är tagna utomhus samtidigt som alla andra bilder. Dock så placerade jag ut ett par smålampor och lyste upp på vissa ställen. Så det ligger mycket redigering bakom för att få bort all bakgrund vid rutorna och få det att se rätt naturligt ut.
salis: Tyvär har vi inte längre nåt samarbete med dom som höll till nere i Saltsjö-Boo så är inte ofta man är där nuförtiden. Men man vet aldrig, kan ju bli nån spontan roadtrip ändå nån kväll och isåfall hojtar jag till
e30tompa: Hehe ja jag ska tjata på honom att sänka den