Ja, det är ju skitbra om man kan fylla varje liten del av förbränningsrummet med luft! Att bränsleekonomin blir lägre är ju bara en fördel också!
Man kanske kan köra med seperata spjäll och en turbin för varje cylinder, samt även en btr för varje spridare för lite extra fart på bränsletrycket? Det borde ju ge massa snyt i maskin!!
Har funnits flertalet liknande saker att köpa på nätet, främst på andra sidan havet där folk verkar vara mer lättlurade än här. Men som Ximon skrev, finns säkert en hel del ungar som kommer att köpa dessa och verkligen tro att det ger effekt. Säkerligen samma ungar som känner skillnad mellan att ha tankat 95 och V-power i sina Volvo 140s
på mantorp var det något företag som sålde dem där. jag hånade dem lite och undrade hur de ens kunde tro att de skulle funka då sa de bara "det kan ge effekt på vissa bilar" typ .. hehe
flp wrote:på mantorp var det något företag som sålde dem där. jag hånade dem lite och undrade hur de ens kunde tro att de skulle funka då sa de bara "det kan ge effekt på vissa bilar" typ .. hehe
MVH Micke
Ja, men det är klart att du ska ha en micke! utan riktigt bra fart på bränsletrycket går det ju inte
Simon Markström 072-233 04 11
2009: 7.94 sek @ 285 km/h - med bara det bästa från http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Bara att använda sig av ordet "dej" i en företagsannons är under all kritik...
Vore kul att höra hur många dem lyckats lura...
Mvh
Adde
Mycket vrid spar tid! http://www.fekzen.se" onclick="window.open(this.href);return false; - Mjukvarudesign av originalmonterade styrsystem. Turbochip mm.
Jag vet av en e30 318 med utkastat baksäte (ligger en bit vardagsrumsmatta där ist) samt en sån där insugsturbin. Enligt ägaren av bilen så gav det minst 30hk extra
Synthetic wrote:Jag vet av en e30 318 med utkastat baksäte (ligger en bit vardagsrumsmatta där ist) samt en sån där insugsturbin. Enligt ägaren av bilen så gav det minst 30hk extra