Forumets bilar!!
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
- BmwFredrik
Forumets bilar!!
Tänkte kolla med alla här på forumet om vi inte kunda lägga in en massa fina bilder på våra bilar!! som man kan in och kika på!!
så man kan få lite fler iderr om va man kan göra med sin egen bil eller bara beundra andras verk!!
själv gillar jag att sitta och kika runt inne på "projket" men man får leta så länge innan man får ser slutresultatet på bilarna!!
släng gärna in bilder på era bilar här så får vi en fin liten flik med bara bilar kan man in och kika och få tillbaka mek/insperation känslorna under vintern inför nästa vår/sommar
Tack på för hand!!
Mvh Fredrik
så man kan få lite fler iderr om va man kan göra med sin egen bil eller bara beundra andras verk!!
själv gillar jag att sitta och kika runt inne på "projket" men man får leta så länge innan man får ser slutresultatet på bilarna!!
släng gärna in bilder på era bilar här så får vi en fin liten flik med bara bilar kan man in och kika och få tillbaka mek/insperation känslorna under vintern inför nästa vår/sommar
Tack på för hand!!
Mvh Fredrik
Last edited by BmwFredrik on 23 Oct 2006, 23:56, edited 2 times in total.
Allt under 3liter är startmotorer!
0707133777
0707133777
Så här såg et ut innan den finck gå på vintervila.

Bra idé förresten! Hoppas fler lägger in en, två kanske tre bilder på sin bil.
mvh

Bra idé förresten! Hoppas fler lägger in en, två kanske tre bilder på sin bil.
mvh
Simon Markström 072-233 04 11
2009: 7.94 sek @ 285 km/h - med bara det bästa från http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2009: 7.94 sek @ 285 km/h - med bara det bästa från http://www.pure-pf.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Inte lika fina bilder som ni andras, men här är iallafall nån bild på min e28.

Motorn på sista bilden är nästan klar för att stopps ner i e28'an, men eftersom att snön lär komma snart så får det nog bli först till våren. Tråkigt att man inte hann pröva motorn nu innan halkan.
Men å andra sidan, då har jag gott om tid att uppgradera och köpa mer prylar

Motorn på sista bilden är nästan klar för att stopps ner i e28'an, men eftersom att snön lär komma snart så får det nog bli först till våren. Tråkigt att man inte hann pröva motorn nu innan halkan.
Men å andra sidan, då har jag gott om tid att uppgradera och köpa mer prylar