Coating

Här diskuterar vi våra produkter.

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren

Post Reply
RWHP

Coating

Post by RWHP »

Vad ligger det ungefär i pris på coating på ett grenrör till en 6a och på downpipe eventuellt?

1045whp Supra builder
Bmwandreas
Moderator

Re: Coating

Post by Bmwandreas »

RWHP wrote:Vad ligger det ungefär i pris på coating på ett grenrör till en 6a och på downpipe eventuellt?
Mellan 1500-2000 kr tippar jag på. Är det nya prylar så är det enklare och då blir det billigare.
Chippa bilen? Fixar de flesta för 3995kr. Maila aa@pure-pf.com med bilmodell,årsmodell och regnr.
RWHP

Post by RWHP »

Bmwandreas wrote:
RWHP wrote:Vad ligger det ungefär i pris på coating på ett grenrör till en 6a och på downpipe eventuellt?
Mellan 1500-2000 kr tippar jag på. Är det nya prylar så är det enklare och då blir det billigare.
Är ett grenrör som gått typ 10 mil och som har CP-S värmefärg, men då vet man :)

1045whp Supra builder
PiLlEvAn

Post by PiLlEvAn »

RWHP wrote:
Bmwandreas wrote:
Är ett grenrör som gått typ 10 mil och som har CP-S värmefärg, men då vet man :)
då om du blästrar det själv med aluminium silkat så det är helt rent blir det oxå billigare
Vill åka fort.
Sponsorer sökes
TRÄNING ÄR FÖR TALANGLÖSA
Post Reply