Coating
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
- Bmwandreas
- Moderator
Re: Coating
Mellan 1500-2000 kr tippar jag på. Är det nya prylar så är det enklare och då blir det billigare.RWHP wrote:Vad ligger det ungefär i pris på coating på ett grenrör till en 6a och på downpipe eventuellt?
Chippa bilen? Fixar de flesta för 3995kr. Maila aa@pure-pf.com med bilmodell,årsmodell och regnr.
Är ett grenrör som gått typ 10 mil och som har CP-S värmefärg, men då vet manBmwandreas wrote:Mellan 1500-2000 kr tippar jag på. Är det nya prylar så är det enklare och då blir det billigare.RWHP wrote:Vad ligger det ungefär i pris på coating på ett grenrör till en 6a och på downpipe eventuellt?

1045whp Supra builder
då om du blästrar det själv med aluminium silkat så det är helt rent blir det oxå billigareRWHP wrote:Är ett grenrör som gått typ 10 mil och som har CP-S värmefärg, men då vet manBmwandreas wrote:Mellan 1500-2000 kr tippar jag på. Är det nya prylar så är det enklare och då blir det billigare.RWHP wrote:Vad ligger det ungefär i pris på coating på ett grenrör till en 6a och på downpipe eventuellt?
Vill åka fort.
Sponsorer sökes
TRÄNING ÄR FÖR TALANGLÖSA
Sponsorer sökes
TRÄNING ÄR FÖR TALANGLÖSA