Halloj, kom plötsligt på att PPF har ju ingen grupp eller nånting på Facebook när jag satt och slö surfade lite. Och gissar att säkert 90% här hänger runt på facebook också, 10% har lämnar kvar på 2000 talet. Tänkte det skulle ju vara kul, få se lite mera av medlemmarna och kanske skapa lite närmare bekantskap, diskutera och slänga upp lite fina bilder osv.osv.
Också bra för reklamen! Syns man inte, finns man inte!
MVH. Mattias Björkskog
Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa!
Förutom eventuell reklam ser jag absolut ingen mening med att vara med på Facebook. De sidor som företag har där är totalt innehållslöst dravel rent ut sagt.
Ser precis som "soppa samt tysken" heller igentligen inte nån nytta med att finnas med på Facebook, förutom att marknadsföra sig själv och hålla koll på vad andra människor sysslar med, vilket jag föredrar att använda telen till.
Nu finns jag med ändå, mest för att synas för musikens skull och därigenom knyta kontakter.
Nu va det inte det tråden handlade om dock:
Finns en PPF sida att gilla, tom dock.
maattias wrote:haha, nää nu e ni allt tråkiga va. nå de har du rätt i joachim! men som sagt för firmans reklam tror jag no det skulle vara positivt iaf.
MVH. Mattias
Tror PPF får reklam endå. mer reklam och dom måste lämna bäckis gård och köpa nån industri lokal.
maattias wrote:haha, nää nu e ni allt tråkiga va. nå de har du rätt i joachim! men som sagt för firmans reklam tror jag no det skulle vara positivt iaf.
MVH. Mattias
Tror PPF får reklam endå. mer reklam och dom måste lämna bäckis gård och köpa nån industri lokal.
För att vinna högt måste man våga satsa högt.
MVH. Mattias
Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa!
Tysken wrote:Förutom eventuell reklam ser jag absolut ingen mening med att vara med på Facebook. De sidor som företag har där är totalt innehållslöst dravel rent ut sagt.
Nog skrivs det dravel på facebok... men det är ju ett annat sorts forum.
Tysken wrote:Förutom eventuell reklam ser jag absolut ingen mening med att vara med på Facebook. De sidor som företag har där är totalt innehållslöst dravel rent ut sagt.
Nog skrivs det dravel på facebok... men det är ju ett annat sorts forum.
på ppf så skrivs det alldrig nå dravell....?
Nu var det inte hela facebook jag snackar om. Funkar säkert bra som kanal för människor att hålla kontakt med varandra. Nu var det företags olika sidor där som jag menade. Du kan ju gå in och söka på random företag så förstår du vad jag menar..