2006-10-15 Sviestad (linköping) bmw turbo smäll
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
2006-10-15 Sviestad (linköping) bmw turbo smäll
årets sists ban åkar dag
nån som ska dit ???

Last edited by hartge on 15 Oct 2006, 14:01, edited 1 time in total.
-
Allt finns här.. http://www.lms.se/web/_pages/index_sekt ... SektId=111IQ-tuning wrote:Ja vi tänkte åka dit..
Är det nån av er som har koll på hur det funkar måste man för anmäla sig?
Hur är det med ljudnivån?
-
Jaha, jag är nöjd med dagen, fick åka o sladda lite utan att det blev några sura miner
Körde slut på beläggen bak och soppan ungefär samtidigt men nu har jag hela vintern på mig att ordna till de bristerna.
Kul att träffa lite andra bmwnördar också.
Lite tristare för killen som köpte Bäckis touring, den ramlade in i räcket och vill nog ha 2 nya fälgar o en liten omgång med polermaskinen för o bli glad igen........

Körde slut på beläggen bak och soppan ungefär samtidigt men nu har jag hela vintern på mig att ordna till de bristerna.
Lite tristare för killen som köpte Bäckis touring, den ramlade in i räcket och vill nog ha 2 nya fälgar o en liten omgång med polermaskinen för o bli glad igen........
/Per
a.k.a. Jevlar
a.k.a. Jevlar
tyckte bilen såg lite sned ut ..... synd för den va fin innan o verkar va lite svår körd till en sådan vagn borde det ingå kör lektionerPer Eriksson wrote:Jaha, jag är nöjd med dagen, fick åka o sladda lite utan att det blev några sura miner![]()
- Overcharged
-
- tobbe tlrecond
jag kan hjälpa dig med poleringen....TRY ME wrote:Inga direkt stora skador på bilen. 2 fälgar som behöver bytas men som ändå skulle bytas i vinter och lite polering så är den som ny igen.
Bilar ska köras och körs hårt och då händer dessa saker ibland.

Tobbe. L
Mob 070-5631319
7,0072 1/8 - 173 km
10,5900 1/4 - 224,9 km
Mob 070-5631319
7,0072 1/8 - 173 km
10,5900 1/4 - 224,9 km
brummar man i ett räcke i den farten brukar mer paja än bara fälgarnaTRY ME wrote:Inga direkt stora skador på bilen. 2 fälgar som behöver bytas men som ändå skulle bytas i vinter och lite polering så är den som ny igen.
Bilar ska köras och körs hårt och då händer dessa saker ibland.

-
Fast jag måste säga att motorrummet på touringen var jäkligt fint, första gången jag sett det på nära håll, gillar det sobra stuket med pulverlackningen och inte en massa blåa silkonslangar överallt.
Jo, visst är säkert krökt bärarm eller balk bak o fjäderben fram kanske, men sånt är lätt att byta o likadant med rutan, karossen såg ju vettig ut o det är huvudsaken.
Jo, visst är säkert krökt bärarm eller balk bak o fjäderben fram kanske, men sånt är lätt att byta o likadant med rutan, karossen såg ju vettig ut o det är huvudsaken.
/Per
a.k.a. Jevlar
a.k.a. Jevlar
brummar man i ett räcke i den farten brukar mer paja än bara fälgarna
men hoppas det har gått bra[/quote]
Visst är det lite i upphängningen som pajjat men inget större, som det ser ut nu, än att det går att fixa denna säsong om jag ville. Ny ruta är redan fixad och lokala lackeraren är förvarnad så detta ska nog gå smidigt får vi hoppas. Fälgar beställda också, fiiina.

Visst är det lite i upphängningen som pajjat men inget större, som det ser ut nu, än att det går att fixa denna säsong om jag ville. Ny ruta är redan fixad och lokala lackeraren är förvarnad så detta ska nog gå smidigt får vi hoppas. Fälgar beställda också, fiiina.
- Bmwandreas
- Moderator